Berea ne intareste oasele si ne apara de osteoporoza
Scris de Daniel Ionascu, pe 08. 02. 2010, acum 5 luni, 22 zile
Hai noroc! Bautul de bere, in special cea cu mai putin alcool, ne intareste oasele si le opreste in a deveni fragile, conform unui studiu publicat in Journal of the Science of Food and Agriculture, citat de The Telegraph.
Cercetatorii au descoperit ca bautura contine o substanta care face oasele mai puternice, ceea ce inseamna ca persoanele care iau “bautura zeilor” au sanse mai mari sa evite osteoporoza.
Factorii implicati in bere influenteaza nivelul siliciului, potrivit Dr Charles Bamforth, de la Universitatea din California si principalul autor al studiului. Pe baza datelor adunate, autorii precizeaza ca un consum moderat de bere ar putea ajuta in lupta cu osteoporoza, o boala caracterizata prin faptul ca celulele osoase se deterioreaza.
In Marea Britanie peste 200.000 de fracturi de oase sunt cauzate de aceasta boala, costand sistemul de sanatate un miliard de lire sterline. Trei milioane de britanici sunt afectati de boala.
Cheers!
Etichete: Beauty & Health, bere, extern, osteoporoza, stiri, studiu
Comentarii (1)


































ma gandeam eu ca e ok sa inlocuiesc laptele cu berea.