Sony vrea sa-si lege cumparatorii de glie

Scris de

Conglomeratul japonez S

buy cheap cialis

ony vrea sa isi fidelizeze clientii prin oferirea de servicii noi pe propriile gadgeturi.

Depasit de rivali in zone pe care anterior le domina, precum televizoarele si playerele muzicale, Sony si-a revenit in ultimii ani cu o strategie online care sa conecteze mai bine gadgeturile proprii cu universurile muzicii, filmelor si jocurilor pe care le produce.

Saptamana trecuta compania tocmai ce a prezentat viitoarea generatie a consolelor mobile PSP, numita NGP, si a anuntat ca jocurile sale de PlayStation vor fi disponibile si pe Android.
Ceea ce nu va face decat sa dea un avant vanzarilor telefonului sau Xperia Play, sau PlayStation Phone in limbaj popular, care va veni cu Android. Telefonul inca nu a fost lansat, dar specificatiile sale au aparut pe internet.
Anul trecut Sony a lansat Qriocity, care permite utilizatorilor sa descarce continut media pe gadgeturile conectate in retea iar acum ofera filme la cerere in SUA si anumite tari europene. Qriocity e construit pe PlayStation Network, care a legat intre ele consolele de jocuri si ofera continut pentru descarcare din 2006. Reteaua are 69 de milioane de conturi inregistrate. La finele lui 2010 Sony a lansat un serviciu de streaming de muzica la cerere, care are deja 6 milioane de utilizatori de televizoare inteligente, playere Blu-Ray, calculatoare si console.

Oferta a venit dupa ce Sony a inceput sa vanda dispozitive cu Google TV, dezvoltate impreuna cu gigantul internetului, care lasa utilizatorii sa navigheze pe net pe televizoare.
Compania va lansa pana la finele anului o tableta, care va fi inca o platforma pentru propriul continut.

Profit de 885 milioane de dolari

Sony a anuntat un profit net pe cel de-al treilea trimestru fiscal, coresponzator ultimelor trei luni din 2010, un profit net de 885,6 milioane de dolari, cu 8,6% sub cel din aceeasi perioada a anului trecut din cauza aprecierii yenului si a intensificarii competitiei in lumea televizoarelor. Partea buna este ca profitul este cam cu 10% peste estimarile analistilor.
Spre comparatie, Apple a avut un profit net pe aceeasi perioada de 6 miliarde de dolari iar Samsung de 3 miliarde de dolari.

Compania a spus ca vanzarile de jocuri video si camere foto, ca si performantele Sony Ericsson, au ajutat compania sa se ridice. In privinta jocurilor costurile mai mici pentru consola Play Station 3 si vanzarile mari ale ultimelor jocuri, precum popularul Gran Tourismo ar ajutat la cresterea profitului.
Dar unitatea de televizoare se lupta cu competitia nemiloasa a rivalilor precum Samsung, LG si Panasonic, ceea ce a scazut preturile. Ca atare profitul unitatii a scazut desi vanzarile au crescut.
Sony a redus estimarea de vanzare a 25 milioane de plasme pana la 23 de milioane in anul fiscal care se incheie in martie, insa a mentinut previziunea de a vinde 15 milioane de console Play Station 3.
Studiourile Sony Pictures se chinuie si ele in ciuda succesului cu “The Social Network” – care prezinta povestea fondarii Facebook si a lui Mark Zuckerberg. Dar nu a putut bate realizarile de anul trecut, cand a avut mega-hitul “This is it” despre Michael Jackson.

In ultimele trei luni din 2010, yenul a fost cu 9% mai puternic fata de dolar si cu 19% peste euro comparativ cu un an in urma.

Sursa: New York Times
Sursa foto: Mashable

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.