Totul despre blog – Blogurile revistelor pentru femei
Scris de Monica Radulescu
Revistele tiparite au urmat curand moda generala a digitizarii informatiei si au construit site-uri dedicate revistei. In ultimii ani, redactorii acestor reviste au devenit activi si in lumea blogurilor.
Motivele extinderii revistelor pentru femei in lumea Internetului sunt simplu de intuit: notorietate, publicitate, fidelizarea clientilor si atragerea de noi clienti. Modul in care au abordat acest stil este precar si fortat. Blogurile redactorilor sunt anuntate pe site-ul revistei, iar acestia nu incearca sa castige public si prin alte metode. Din acest motiv, blogurile revistelor sunt o prelungire necesara a site-ului si nu o entitate in sine.
O alta greseala impusa de directia publicatiei este faptul ca autorii acestor bloguri se rezuma la subiecte de revista: moda, cosmetice, evenimente mondene, carti sau filme, viata sociala si de familie. Din acest motiv, articolele publicate pe bloguri par articole refuzate la revista: prea putin documentate sau care nu atrag suficient atentia. Se incalca principiul definitoriu al unui blog personal, nu sunt sincere.
Blogurile de revista nu fac referiri decat la site-ul revistei si la blogurile celorlalti redactori. Autorii lor nu adauga adresa blogului atunci cand comenteaza pe alte site-uri. Din acest motiv, blogurile nu sunt foarte cunoscute si nu ocupa pozitii bune in topurile de profil. Pentru ca publicul este format doar din cititorii revistei, nici polemicile nu isi gasesc locul, ceea ce nu incurajarea participarea unui strain (cand toate parerile sunt de lauda, parca nu merge una care sa strice ritmul).
Gasiti astfel de bloguri la One, Avantaje, Tango, Elle, Tabu, Cosmopolitan si altele. Le cititi?
Etichete: bloguri, intern, Internet, online, opinii, revista