Prima reclama pentru maimute va fi lansata curand

Scris de

Directorii de publicitate, Keith Olwell si Elizabeth Kiehner, din New York, au descoperit ca maimutele din captivitate inteleg notiunea banilor, iar cand se confrunta cu jocuri economice au comportamente similare oamenilor. Asa ca daca fac fata banilor, cum vor reactiona la publicitate?

Specialista in primatologie, Laurie Santos, de la Yale University, studiaza maimutele ca pe o cale de a explora evolutia mintii umane. Astfel s-a nascut un parteneriat intre Santos, Olwell si Kiehner.

Obiectivul, spune Olwell, este sa vedem daca publicitatea poate face maimutele capucin sa-si schimbe comportamentul. Echipa va face doua marci de mancare, adresate exclusiv maimutelor capucin, una sustinuta de reclama si alta nu. Cum le prezinti publicitatea maimutelor? Simplu: Pui un panou in afara custii.

“Produsele vor fi inedite si la fel de gustoase pentru ele.”, spune Olwell. Firmei A i se va face reclama iar firmei B nu. Dupa o perioada de expunere la campania publicitara, maimutele vor putea alege din cele doua produse.

Olwell spune ca realizarea acestei campanii a adus unele provocari speciale. “Maimutele nu au limbaj sau cultura si atentia le e de foarte scurta durata. Am vrut abordarea cea mai viscerala.”

Unul dintre panouri prezinta poza unei femele cu organele genitale expuse alaturi de logo-ul produsului A, iar celalalt arata un mascul alpha din specia capucin asociat cu produsul A. Olwell se asteapta ca produsul A sa fie preferatul capucinilor. “Maimutele au demonstrat in studii precedente faptul ca iubesc fotografiile cu masculi alpha si organe genitale, asadar credem ca asta le va ghida comportamentul de achizitionare.”

Autor: Adriana Serban

Sursa: NewScientist
Sursa foto: zimbio

Etichete: , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.