Sanofi Romania lanseaza MagneVie Express
Scris de Nicolae Ionescu
Sanofi Romania, liderul pietei de OTC-uri conform IMS MAT Decembrie 2013, lanseaza pe segmentul antistres MagneVie Express, ce contine magneziu si vitamina B6 care contribuie la reducerea oboselii si extenuarii, la functionarea normala a sistemului nervos si la mentinerea sanatatii psihice.
Compania vizeaza obtinerea unei cote de piata de 5% in valoare, in primul an de la lansare si castigarea, in ritm sustinut, a unei cote din ce in ce mai importante din aceasta piata. Obiectivele ambitioase sunt sustinute de inovatia pe care o aduce MagneVie Express in acest segment – o forma moderna de prezentare, granule orodispersabile, care confera rapiditate si usurinta in administrare (nu necesita apa), produsul fiind total adaptat ritmului vietii moderne.
„Suntem foarte increzatori in brandul nou lansat, MagneVie Express. Contextul de piata este propice, tinand cont ca atat piata de vitamine, minerale si suplimente, cat si segmentul specific de antistres au inregistrat cresteri in ultimii ani. Totodata, ne bazam pe expertiza noastra consistenta in segmentul antistres. Brandul nostru Magne B6® este lider detasat de piata, avand o cota de 34% in valoare (conform IMS, Sales OUT report, in valoare la pret de consumator, in 2013), bucurandu-se de o buna notorietate in randul consumatorilor din Romania”, declara Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare Sanofi Romania.
Piata de vitamine, minerale si suplimente a atins nivelul de 448 milioane de lei in 2013 (pret consumator), in crestere cu 14% fata de anul 2012. Din totalul pietei, segmentul de antistres reprezinta 12%, inregistrand o crestere de 15% in ultimul an.
„Sanofi Romania ocupa in acest moment locul 5 in topul suplimentelor alimentare. Obiectivul nostru este evolutia sustinuta in acest domeniu in urmatorii ani. Lansarea MagneVie Express este un pas important. Suntem deja in curs de dezvoltare a unei game de produse pe baza de magneziu si planificam sa avem in cadrul acesteia cate doua lansari pe an”, explica Iulia Rosian, Director CHC Sanofi Romania.
Divizia de CHC reprezinta unul dintre pilonii de crestere pentru Sanofi Romania. Compania este lider de piata, obtinand 11.7% din valoare si 13.6% din volum (conform IMS MAT Decembrie 2013) si cresteri anuale peste media pietei. Obiectivul principal pentru 2014 este consolidarea pozitiei de lider, tacticile principale fiind lansarea de noi produse (patru planificate pentru anul acesta, din ariile durere, suplimente alimentare si gastroenterologie), consolidarea brandurilor deja existente si abordari inovatoare in ceea ce priveste campaniile de comunicare.
Ce este MagneVie Express
MagneVie Express contine citrat de magneziu si vitamina B6. Citratul de magneziu este o sare organica, cu grad ridicat de solubilitate care este foarte bine asimilata de organism. MagneVie Express nu contine zahar si, astfel, poate fi utilizat si de catre persoanele cu diabet zaharat. In plus, nu contine nici glucoza, gluten, lactoza, proteine din lapte sau conservanti, aliniindu-se celor mai recente tendinte in alimentatie.
Cu gust placut de lamaie, MagneVie Express este usor de administrat, fara a necesita apa, datorita formei de granule orodispersabile care se dizolva direct pe limba. Suplimentul este recomandat adultilor si adolescentilor (1-2 plicuri pe zi), dar si copiilor cu varste de peste 6 ani (1 plic pe zi). Este disponibil in farmacii in cutii cu 20 de plicuri unidoza.
Etichete: comunicate, intern, lansari, sanatate, Sanofi