Josephine, bijuterie de poveste

Scris de

Nu stiu cum se impaca Stiintele Economice cu predilectia pentru bijuterii, insa Florina Erimescu reuseste zi de zi sa imbine utilul cu placutul. La cei 25 ani, aceasta lucreaza cu pasiune pentru un business de poveste intitulat sugestiv Josephine. “Josephine a fost primul nume care mi-a venit in minte gandidu-ma la castelele frantuzesti, podoabele regesti si tot ce ma leaga pe mine de Franta. Am studiat limba franceza din clasa I, deci timp de 12 ani am avut mereu tangente cu istoria si cultura franceza”.

In cazul Florinei nu pot sa fac o diferenta intre timpul liber si cel petrecut muncind, avand in vedere ca si atunci cand lucreaza pentru pentru realizarea comenzilor o face cu placere. Mi-o imaginez realizand un minunat colier statement din pietre pretioase si materiale delicate, cu zambetul pe buze, ascultand muzica preferata pe fundal: Gotan Project, St. Germain sau orice altceva ce tine de jazz, electro swing sau electro tango. “Imi place sa fac planuri pentru viitor si sa creez amintiri; planific vacante si le astept cu nerabdare. Imi place sa studiez bijuteriile si sa ma documentez pentru a le descoperi istoria si tehnici noi”.

Josephine s-a concretizat in vara lui 2007, cand pe o banca din Paris, admirand oamenii si locurile, Florina facea prima brosa, ce are o puternica insemnatate si azi, 3 ani mai tarziu. “Inca o mai port cu mine, vreau sa imi aduc aminte mereu de acel entuziasm minunat”. In 2008 s-a conturat ca si business, pentru a putea facilita colaborarea cu magazine din tara.

In conceperea modelelor tine cont si de tendinte, caci la urma urmei orice designer trebuie sa fie informat. Insa Florina vine cu propunerile sale personale ce ies la iveala din cel mai nobil sentiment uman: dragostea pentru oameni, pentru frumos, pentru arta. “Inevitabil atunci cand creez, o parte din sentimentele traite se transmit si bijuteriilor Josephine”.

Materialele pe care le foloseste cel mai des sunt cristalele Swarvoski, margelele fatetate din sticla de Boemia, perlele de cultura si pietrele semipretioase, prezente in diverse combinatii in creatiile sale. Florina se numara printer primele persoane care au realizat la noi in tara bijuterii folosind pietre de aceasta calitate.

“Primele brose Josephine au fost realizate cu cristale Swarovski de la un furnizor din Paris, a carui punct de desfacere l-am descoperit intamplator. Furnizorul meu de acum este tot din Franta, dintr-un orasel mic, dar fermecator in care am stat timp de o luna in liceu, in cadrul unui schimb scolar”.

Clientele apeleaza la Josephine atunci cand vor bijuterii personalizate, in culori si pietre potrivite evenimentului pentru care le solicita, dar si in functie de preferintele personale. Tocmai din acest motiv, aproape jumatate din femeile care poarte creatiile Florinei sunt viitoare mirese, iar aceasta le ofera nu numai bijuterii si accesorii de par, ci si ornamente pentru tortul de nunta sau pentru buchet. “Clientele mele sunt minunate! Au incredere in mine si imi ofera posibilitatea de a participa la evenimente importante din viata lor prin munca mea”.

Florina si prietena sa Diana Bobar sunt o dovada vie ca visele pot deveni realitate prin munca si perseverenta. In timp ce lucrau in apartamentul Dianei, visau ca va veni momentul si pentru un atelier numai al lor. In prezent, acesta se afla chiar in cladirea pe care o admirau de cate ori o vedeau. Mai mult decat ideal: si haine si accesorii personalizate in acelasi loc. S-au cunoscut cu cateva zile inainte de banchetul de terminare a facultatii. “Am apelat la ea pentru o rochie si am fost foarte mandra toata seara pentru ca purtam o rochie a unui designer roman. A fost inceputul unei prietenii si colaborari frumoase. Ne bucuram impreuna atunci cand reusim si ne incurajam reciproc atunci cand se iveste o greutate”.

Ca in orice business au existat si dezamagiri, in special legate de oameni, dar Florina a invatat sa treaca peste toate cu fruntea sus si in acelasi timp sa-si contureze principii dupa care sa se ghideze.

Colaborarile cu diverse reviste, site-uri sau companii, au facut din Josephine un business profitabil si au asigurat notorietatea brandului. “Josephine este un business foarte profitabil pentru mine – imi permite sa lucrez cu incantare si bucurie in fiecare zi, dar imi permite si sa duc o viata frumoasa in afara orelor de munca”.

Pentru viitor, Florina isi doreste cat mai multe cliente fericite si mirese care sa straluceasca si mai mult in ziua nuntii lor, etaland o bijuterie Josephine.

Sursa: Renne
Sursa foto: Josephine

Etichete: , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.