BMW a imprimat logo-ul sau in ochii spectatorilor de cinema

Scris de

BMW a ales un mod high tech de a-si face reclama la motocicletele produse: imprimarea logo-ului companiei direct pe retina spectatorilor din salile de cinema. Si nu numai ca-i implica, dar ii transforma si fani.

Nu, nu e o minune, nu se vede chipul lui Iisus, ci doar insemnele companiei. Cascadoria a fost facuta intr-un cinematograf german. Un aparat gigant Profoto Pro-7B a fost ascuns in spatele ecranului, un flash destul de puternic a fost proiectat si…gata.
Cel mai bine e sa “vedeti” si voi. In fata luminii a fost montat un panou urias cu literele BMW. In timpul reclamei un pilot de motociclism spune ca el alearga pentru ca “isi indeplineste visul”. In final, el spune tuturor sa inchida ochii si sa isi vada si ei visul. Cei care fac asta vad literele proiectate direct in retina…

Si dupa cum vedeti din reactie, smecheria a mers foarte bine.

Sursa: Wired
Sursa foto: www2.sat.or.th

Etichete: , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.