Ceasurile de lux au cautare in criza

Scris de

longinesGrupul elvetian Swatch AG, producatorul ceasornicelor Omega si Longines, se asteapta la vanzari mai mari si sa aiba profit in acest an dupa ce revenirea economica impinge consumatorii sa cumpere mai mult.

Rolul Omega de contorizator oficial al Jocurilor Olimpice de iarna de la Vancouver si deschiderea unui hotel al Swatch in timpul Shanghai World Expo ar putea ajuta vanzarile, a anuntat compania intr-un mesaj pe propiul site.
Swatch a avut un declin al profitului de doar 9%, batand estimarile analistilor. Actiunile sale au urcat 6,3% pe bursa dupa ce compania a anuntat ca a avut un “start excelent” pentru 2010.
Swatch are 18 branduri de ceasuri in intreaga lume si a castigat cota de piata desi exporturile elvetiene de orologerie au scazut cu 22% in 2009, cea mai mare cadere din 1932 incoace.
Exporturile catre China au crescut cu 44%.
Actiunile grupului au urcat cu 94% in ultimele 12 luni, in vreme ce acelea ale rivalului Cie. Financiere Richemont SA au avansat cu 87%.
Profitul net pe 2009 a fost de 759 milioane de franci elvetieni, 708 milioane de dolari, depasind estimarile analistilor de 700 de milioane de franci, scrie Bloomberg.
Richemont, cel mai mare producator mondial de bijuterii a raportat, surprinzator, venituri mai mari pe trimestrul al treilea dupa ce americanii au cheltuit mai mult pe coliere Cartier si ceasuri IWC.

Sursa: Bloomberg
Sursa foto: RENNE

Etichete: , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.