Chevrolet racordeaza masinile la retelele sociale
Scris de Daniel Ionascu
Chevrolet vrea sa atraga cat mai multi tineri prin producerea de modele care vin cu trei retele de socializare.
Chevrolet s-a aliat cu Gowalla, o retea sociala bazata pe localizare care lasa utilizatorii sa arate prietenilor si urmaritorilor lor locatia in care se afla in fiecare moment cu ajutorul unui telefon inteligent.
Marca va lansa si modelele Camaro, Volt si Cruze, care vin asamblate cu coduri QR. Astfel, cei care folosesc telefoanele cu camera foto si vor fotografia codurile ,vor fi dusi pe un micro-site care le arata caracteristicile-cheie ale vehiculului. Finalmente, Chevrolet va oferi noi bucati de realitate prin iReveal, o aplicatie care ofera modele tridimensionale ale diferitelor masini Chevrolet.
Christopher Barger, directorul de comunicatii globale si tehnologii al General Motors, a declarat intr-un comunicat ca folosirea aplicatiilor va duce utilizatorii pe noi teritorii. De exemplu, codurile QR pot fi folosite pentru a descarca preturile si optiunile pentru un anumit model sau oferta unui dealer.
De asemena, 8 echipe vor concura intr-o cursa de tip “reality show” pana la Austin, Texas. Comunitatea de fani de pe Twitter a dat 50 de idei de “provocari” pe care cele 8 echipe trebuie sa le faca, furnizandu-le, in acelasi timp, si indicii.
Echipele trebuie sa termine provocarile, sa le documenteze si sa imparta experienta lor cu retelele sociale. Echipa castigatoare va primi un Tweet Up sponsorizat de Chevrolet in orasele lor de bastina.
Etichete: auto, Chevrolet, extern, General Motors, retele sociale, stiri