Simbioza intre vechi si nou in media
Scris de Adrian Popa
Curbed, o retea de bloguri, si saptamanalul Village Voice, au format o simbioza. Primii trateaza subiecte din domeniul imobiliar sau legate de locurile de cumparaturi din marile orase. Village Voice este un saptamanal de investigatii, analize economice si cultura. Ambele afaceri au sediul in aceeasi cladire din New York. Saptamanalul ajuta reteaua de bloguri sa obtina publicitate prin echipa sa de vanzari iar o parte de profiturile din publicitate obtinute de Curbed ii revin ziarului.
De ce s-a format aceasta alianta? Pentru ca in aceste momente, dominate de criza, blogurile sunt mult mai atractive pentru publicitari, decat presa clasica, unde preturile sunt mai mari. Curbed nu are echipa de vanzari necesara atragerii de reclama si nici nu si-ar permite sa sustina una. De aceea, se foloseste de cea a ziarului, formata in timp. Pentru ca reteaua de bloguri sa fie atractiva, ziarul ii ofera continut, necesar pentru a genera traficul atat de necesar atunci cand este vorba de atragerea publicitatii.
Iar dovada ca blogurile sunt un magnet pentru reclama este Gawker Media, care detine site-uri populare, precum Gizmodo.com sau Jalopnik.com. Veniturile companiei au crescut cu 45% in prima jumatate a acestui an. In aceeasi perioada veniturile din publicitate ale revistelor au scazut cu 21%.
Etichete: Curbed, extern, media, simbioza, stiri, Village Voice




















