Facebook a depasit Yahoo! si a ajuns al treilea site al lumii

Scris de

โ€œCel mai mare competitor al nostru este Facebook, mai mult decat Googleโ€, spunea Carol Bartz, directoarea executiva a Yahoo! la inceputul acestei luni.

Si are toate motivele din lume sa se teama de Facebook, dupa ce gigantul social tocmai ce a detronat portalul Yahoo! si a devenit al treilea cel mai vizitat site din lume, potrivit unui raport ComScore.
Cu 648 milioane de vizitatori unici in noiembrie, Facebook a ajuns astfel sa detina ultima treapta a podiumului, in fata Yahoo!, care are 630 de milioane de vizitatori unici. Pe primele doua pozitii sunt Google โ€“ cu 970 milioane de unici si Microsoft โ€“ care aduna 869 milioane de vizitatori pentru luna trecuta.

Yahoo! a mai pierdut in fata Facebook si in domeniul continutului video.
Insa daca raportam masuratoarea numai la SUA, atunci compania condusa de Carol Bartz este numarul unu in continuare, cu 181 milioane de vizitatori unici, comparativ cu cele 152 milioane de oameni care pun Facebook pe locul al patrulea.

Bartz a avut dreptate, dandu-si seama ca portalurile si serviciile Yahoo! sunt in fapt o platforma de divertisment, adica in esenta acelasi lucru ca si Facebook. Pentru ca in lumea cautarii planeta are de mult un castigator, Google.

Facebook a lasat mult in urma in acest an Yahoo!, tranzactiile cu actiuni pe piata secundara ducandu-i valoarea la 41,2 miliarde de dolari. La valoarea de azi de pe bursa, capitalizarea Yahoo! este de 22,23 miliarde de dolari in timp ce eBay are o capitalizare de 37 miliarde de dolari.
DigitalTrends raporteaza ca Facebook a intrecut si alti titani ai internetului precum Viacom si TimeWarner, care produc continut original.

Sursa: Tweaktown.com
Sursa foto: www.e2solutions.net

Etichete: , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Comentarii (2)

 

  1. Xenocyde says:

    Conform Alexa, Yahoo e pe 4, pe 3 Youtube, pe 2 FB si pe 1 Google.

  2. […] a incercat sa cumpere Yahoo! in 2008, oferind suma de 47,5 miliarde de dolari, sau 33$ per actiune. Valoarea Yahoo! n-a crescut deloc in ultimii ani, iar unii directori apreciaza ca ar trebui sa cumparat ceva cu mai mult potential de viitor, spune […]

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.