Facebook – Profil personal VS Profil de companie

Scris de

Connect - FacebookEvolutia Facebookului, in lume, dar si in Romania, a fost intoarsa pe toate partile la conferinta Connect|FB, organizata in urma cu cateva ore la hotelul Novotel din Bucuresti. La primul eveniment local dedicat retelei de socializare (cu cea mai mare crestere la nivel mondial in ultima perioada) au participat aproximativ 200 de oameni, din care s-a dovedit ca unul singur a ridicat mana la intrebarea “Cine nu are cont pe Facebook”.

Connect|FB a fost impartit in doua sesiuni, prima dedicata experientelor personale, iar a doua conturilor profesionale, de companie. La inceput au facut prezentari Cristina Bazavan, Sanda Nicola si Alina Zara, iar doi dintre invitati (Bobby Voicu si Ionut Oprea) nu au reusit sa vina la timp asa cum era prevazut in programul de desfasurare.

Connect - Romanii pe FacebookCristian Manafu, organizatorul evenimentului, a deschis ziua cu un teaser, cateva cifre dintr-un raport ce va fi facut public saptamana viitoare:
– 79% dintre romanii cu cont de Facebook acceseaza siteul de mai multe ori pe zi;
– 47% dintre romanii cu cont pe Facebook si-au facut contul in anul 2009;
– Activitatile preferate: Datul de likeuri, uitatul la poze, updatarea statusului si comentariile.

Asa cum puteti vedea si in clipuri, slideurile Cristinei Bazavan, redactorul sef al revistei Tabu, au reusit sa trezeasca interesul destul de rapid, dupa cateva capturi care aratau ce a insemnat experienta Facebook pentru ea.

Sanda Nicola ne-a povestit cum datorita Facebookului si-a reorganizat viata si a schimbat prioritatile, dar si cum faptul ca era cunoscuta drept “fata care a avut cancer” nu a fost de fapt un lucru rau, pentru ca acum e angajata in salvarea vietilor femeilor din Romania.

Alina Zara indeplineste dorinte, si ne invita si pe noi sa facem parte din aceasta miscare, devenind agenti de implinit dorinte.

Connect - Facebook - Marco Kind - VodafoneSesiunea dedicata companiilor a fost deschisa de Marco Kind, Chief Marketing Officer la Vodafone, care a povestit celor prezenti cum opt oameni, din departamente diferite, au format o echipa cu sarcina de a integra Facebook in campaniile firmei si viceversa. Nici unul dintre ei nu avea experienta cu aceasta retea, ea facandu-se pe parcurs. Dupa parerea sa, odata ce ai inceput sa folosesti un astfel de mijloc de comunicare, nu mai poti renunta la el.

Stela Toredascu, PR & Advertising Manager la Avon, ajutata de Radu Ionescu, caruia Cristian Manafu i-a pasat calitatea de moderator la mijlocul sesiunii, ne-a aratat “in premiera” un nou site marca Avon, care va folosi conturile de Facebook, in dorinta de a usura comunicarea dintre prietene. Desi cei din sala au fost refractari, Radu Ionescu, contribuitor la crearea siteului, a spus ca ramane de vazut cum vor evolua lucrurile.

Din partea Kaspersky a venit Teodor Cimpoesu, General Manager, care a aratat riscurile expunerii informatiei sensibile pe o retea de tip Facebook, dar si alte amenintari la adresa utilizatorilor. Din prezentarea sa nu a lipsit o secventa clasica din South Park:

Pe scurt, aveti grija pe cine acceptati ca “prieten”, si aveti grija pe ce dati click.

Andrei Bartesch, Marketing Manager la Trenta Pizza, a fost singurul care a oferit cifre, expunand succesul pe care l-a avut contul de Facebook si procentul adus la incasari de clientii veniti de aici. Cu o investitie de doar 3 ore pe zi, fara costuri suplimentare, se pot castiga sute de milioane.

O scurta interventie surpriza a avut si Christian Ciocan, in calitate de sef al Serviciului de Informare si Relatii Publice, plus purtator de cuvant al Politiei Bucuresti. “Vrem sa fim utili”, spune el.

Pana la urma insa, fiecare din noi are propria viziune a ce inseamna Facebook. Fie ca ai un cont profesional, fie ca pui poze din vacanta, fie ca dai accept oricui ca sa ai cat mai multi “prieteni”, sau ii accepti doar pe cei pe care ii cunosti si in realitate, fie ca iti place sau nu Facebook, important e ca ai cont de Facebook, deci existi.

* Mai multe clipuri sunt in acest moment in curs de incarcare pe canalul YouTube al Renne.

Sursa: Renne
Sursa foto: Renne

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.