Soc si groaza: Comportamentul in jocuri e predictibil

Scris de

Cine se aseamana, se aduna! Cercetatorii de la Universitatea din Carolina de Nord au gasit o cale de a prezice comportamentul in jocuri cu o acuratete de pana la 80%.

Analizand deciziile pe care le-au facut 14.000 de jucatori de World of Warcraft (WoW), ei au observat ca acestia prefera mai multe tipuri de abilitati obtinute. Acestea se concentreaza in grupuri semnificative, cunoscute drept “clici”, chiar daca nu au nimic evident in comun. Asadar, un jucator de WoW caruia ii place sa isi imbunatateasca aptitudinile de lupta fara arme, pentru anumite motive psihologice, tinde sa doreasca puncte pentru calatorii, desi nu e vreo legatura directa intre ele.
Pe romaneste, daca o tagma aduna sapte abilitati iar un jucator are patru obtinute, e foarte probabil sa le doreasca si pe celelalte trei. Asta pentru ca sunt utile in mediul “social” in care isi desfasoara activitatea.

Multe dintre gastile identificate au cate 80 de caracteristici adunate impreuna. Datele pot fi utile pentru realizarea de viitoare jocuri si chiar pentru retailerii online.

Extrapoland, suntem mai putin unici decat ne place sa credem si mai predictibili decat am vrea!

Sursa: Engadget
Sursa foto: Engadget

Etichete: , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.