Facebook aduce site-urilor mai mult trafic, Twitter mai nimic

Scris de

Reteaua sociala <

buy cheap cialis

strong>Facebook aduce site-urilor de stiri din ce in ce mai mult trafic, insa tot Google ramane principalul mod de trimitere a cititorilor, potrivit Proiectului pentru Excelenta in Jurnalism, realizat de Pew Research Center.

Acesta a analizat cele mai populare 25 de site-uri web din SUA, folosind statisticile de audienta realizate de Nielsen.
Circa 40% din trafic provine din surse exterioare care directioneaza cititorii, principalele fiind Google Search si Google News.

Facebook este al doilea sau al treilea in clasament. Site-ul care si-a facut cel mai mult trafic din linkurile pe Facebook este Huffington Post, cu 8% din vizitatorii unei zile.
Surprinzator, Twitter nu prea face nimic: din top 25 un singur ziar, Los Angeles Times, are 3,53% din trafic directionat de pe Twitter, in vreme ce la restul procentul este de sub 1%.

Google vs Facebook, sau cum “consumam” internet

Studiul mai noteaza diviziunea dintre Google si Facebook, precizand ca Google nu trimite utilizatori catre Facebook si viceversa. “Google si Facebook devin din ce in ce mai mult competitori pentru sortarea materialului de pe Web. Sunt doua cai fundamental diferite de a naviga pe net”, se arata in studiu.

Ce s-a analizat

Din cele 25 de site-uri, 11 apartin unor publicatii: New York Times, Washington Post, USA Today, The Wall Street Journal, The Los Angeles Times, the New York Daily News, New York Post, Boston Globe, San Francisco Chronicle, Chicago Tribune si Daily Mail din Marea Britanie.
Un numar de 6 site-uri web apartin unor televiziuni sau retele – MSNBC, CNN, ABC, Fox, CBS si BBC – iar patru sunt agregatori de stiri – Google News, the Examiner, Topix si Bing News.
Alte trei sunt “hibrizi”, care au atat stiri proprii, cat si agregare: Yahoo! News, AOL si Huffington Post. Un altul, Reuters, este o agentie de stiri.

Sursa: AFP
Sursa foto: Flickr

Etichete: , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.