Reclama obraznica de la Axe a cucerit mediul online in 2010

Scris de

In 2010, tonul in publicitate a fost dat de “mingi”, in domeniul retelelor sociale, in special de reclama video virala Curata-ti mingiile de la Axe.

Spotul de aproape 3 minute de la Axe, creat de BBH New York, a invins campaniile Google, Old Spice si Nike, impreuna cu multi alti competitori. Intelesul dublu evident a cucerit, clipul de pe You Tube adunand 4,5 milioane de vizualizari. Desi Old Spice s-a bucurat de un numar impresionant de 25 de milioane de spectatori, per ansamblu Axe a starnit mai multa valva.

Protagonista reclamei este Jaime Pressley in rolul Monicai Blake, o fosta campioana de tenis, ce  povesteste unui public aranjat, complet aborbit, cum iti poti curata mingiile murdare de golf, tenis sau fotbal.

 

Sursa: Marshable
Sursa foto: Cane

Etichete: , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.