Reclama obraznica de la Axe a cucerit mediul online in 2010
Scris de Evelina Catoi
In 2010, tonul in publicitate a fost dat de “mingi”, in domeniul retelelor sociale, in special de reclama video virala Curata-ti mingiile de la Axe.
Spotul de aproape 3 minute de la Axe, creat de BBH New York, a invins campaniile Google, Old Spice si Nike, impreuna cu multi alti competitori. Intelesul dublu evident a cucerit, clipul de pe You Tube adunand 4,5 milioane de vizualizari. Desi Old Spice s-a bucurat de un numar impresionant de 25 de milioane de spectatori, per ansamblu Axe a starnit mai multa valva.
Protagonista reclamei este Jaime Pressley in rolul Monicai Blake, o fosta campioana de tenis, ce povesteste unui public aranjat, complet aborbit, cum iti poti curata mingiile murdare de golf, tenis sau fotbal.
Etichete: Axe, clasamente, extern, reclama, retele sociale, stiri