Cafeaua ne fereste de Parkinson

Scris de

Persoanele care beau cafea zilnic sunt mai putin predispuse sa sufere de Parkinson decat cei care nu o consuma, spun cercetatorii britanici si portughezi.

Consumul regulat de cafea poate reduce cu 25% sansele de a dezvolta boala Parkinson, spun cercetatorii, care nu stiu inca motivele care conduc la aceasta afectiune. Keiran Breen, directorul departamentului de cercetare si dezvoltare al Institutului Parkinson UK, a declarat ca exista o serie larga de elemente care conduc la dezvoltarea bolii insa majoritatea sunt legate de stilul de viata. “Nu spunem ca oamenii ar trebui sa consume din ce in ce mai multa cafea“, a mai adaugat Breen.

Potrivit cercetatorilor de la University of Porto, din Portugalia, studiul arata o legatura inversa intre consumul de cafea si afectiuni precum dementa, fiind un pas important in prevenirea riscurilor unei afectiuni care devine din ce in ce mai prezenta la nivel mondial.

In prezent exista un interes crescut pentru cercetarea elementelor care conduc la afectiuni psihice si a produselor care pot reduce riscurile imbolnavirilor. Doctorul Euan Paul, directorul executiv al British Cofee Association, a spus ca ultimele descoperiri privind efectele benefice ale cafelei sunt incurajatoare pentru prevenirea Parkinsonului.

Sursa: Telegraph
Sursa foto: Telegraph

Etichete: , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Comentarii (1)

 

  1. Gabriel says:

    Multumesc pentru articol!Asta m-a ajutat foarte mult eu beau 5 cesti de cafea pe zi!!Acum situ ca ma insanatosesc :)))

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.