Hostesele super-sexy de la expozitii. Marketeri, pentru ce ne-ati chemat acolo?

Scris de

P1010341John Bergquist, comentator pe HuffingtonPost, atrage atentia asupra unui lucru “arzator”, de care ne izbim si noi in Romania la tot pasul – practica angajarii de hostese super sexy atunci cand sunt prezentate noi produse, fie ele electronice, electrocasnice, auto sau moto. „Ce trece prin mintea unui marketer de il determina sa angajeze tipe hot? Nu imi pot imagina”, isi incepe scurta analiza Bergquist. Isi ofera singur raspunsul, cu care sunt de acord: „Produsul nostru este putin cam plictisitor asa ca hai sa aruncam niste sex peste el”. Ca o mancare fara gust peste care arunci niste sare si piper, as mai adauga eu. Iar aceasta practica personal o asimilez cu un fel de prostitutie feminina de o forma ceva mai usoara. Pentru ce se duc fetele astea aproape dezbracate la tot felul de expozitii si saloane auto? Eu cred ca isi vand intr-o mica masura imaginea, trupul, farmecele, pe bani. Nu e asta oare tot o forma de prostitutie? Sa induri remarci cu tenta sexuala de la tot felul de libidinosi pentru cateva zeci de lei pe zi?

Mai mult, este enervant sa vezi gagici cu picoarele pana-n gat stand in apropierea unor produse high-tech, ca si cum ar fi experte in acele dispozitive. Nu ar fi mai bine ca firmele sa aduca acolo tehnicieni care sa-ti explice detalii despre produs si care sa incerce sa te convinga sa-l cumperi? Eu zic ca da. OK, si in cazul gagicilor vei ramane cu o amintire, dar aceasta tine mai mult de chestiile hormonale, de frustrari de care nu ai nevoie cand mergi pentru a te relaxa vazand camerele foto preferate. Iata mai jos un film cara arata trista realitate de la Consumer Electronics Show (CES) de anul acesta. Sex, sex, sex…



Sursa: Renne.ro
Sursa foto: HuffingtonPost.com

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.