Patru motive pentru care sa bei vin zilnic
Scris de Andreea Ciubotariu
Toata lumea pare sa fi auzit de beneficiile vinului. Totusi, putini sunt cei care isi iau ratia zilnica de sanatate sub forma licorii lui Bachus. Turnati-va un pahar de vin si cititi mai jos de ce acest lucru trebuie sa devina un obicei.
1. O memorie de elefant
Vreti sa fiti o bunica vesela, care nu uita niciodata zilele de nastere ale nepotilor? Beti vin! Un studiu a aratat ca femeile de peste 70 de ani care au baut zilnic cate un pahar de vin au avut o memorie mai buna decat cele care s-au abtinut. Mai mult, alcoolul produs din struguri creste asa-numitul colesterol bun si desfunda vasele sangvine.
2. Kilograme in minus
Oamenii care consuma vin au un indice al masei corporale mai scazut decat ceilalti, spun cercetatorii. Majoritatea bautorilor moderati au talia mai ingusta. Alcoolul da organismului imboldul de a consuma pana la 90 de calorii la fiecare pahar, insa nu si pentru cei care beau fara masura. Moderatia este cheia!
3. Tinerete fara batranete
Credeai ca este doar un mit? Nici vorba! Aceasta licoare chiar poate incetini imbatranirea. Asa ca, nu astepta ca ridurile de pe fata sa se inmulteasca si incepe sa previi aparitia lor cu ajutorul vinului rosu.
4. Tine cancerul departe
Vinul este o sursa bogata de fitochimicale si polifenoli, adica antioxidanti care au un rol major in reducerea riscului de cancer. Datorita procesului de fermentare, vinul rosu contine mai multi polienoli decat cel alb. N-ar fi rau sa consultati un medic, daca doriti sa includeti alcool in tratamentul anti-cancer. Femeile au nevoie doar de un pahar de vin pe zi, in timp ce barbatilor le sunt permise doua.
Adaugati meniului zilnic aceasta licoare magica si veti simti pe propria piele beneficiile sale!
Etichete: antioxidanti, cancer, extern, sanatate, stiri, studii, vin





















