Care este limita spoturilor publicitare anti-Sida?

Scris de

Spot anti-SidaClipuri video anti-Sida s-au facut din abundenta in ultimii ani, unele dintre ele insa alegand sa socheze, nu sa informeze. E si asta o solutie, similara cu aceea din spoturile violente care se apleaca asupra conducatorilor auto care se urca la volan in stare de ebrietate.

Insa atunci cand te folosesti de anumite reactii pe care le starneste un lucru sau o persoana ca sa te asiguri ca nimeni nu poate ignora ceea ce ii prezinti, trebuie sa iti stabilesti anumite limite. Mai ales daca e vorba de un subiect “sensibil”.

Acum doi ani, ucrainienii faceau o reclama in care personajul principal era insasi moartea. Era amuzanta si in acelasi timp iti atragea atentia asupra unei situatii extrem de serioase:

Anul acesta, actorul principal dintr-o asemenea reclama a fost schimbat:

Desi e clara intentia de a ii face pe oameni sa constientizeze riscurile pe care si le asuma, modalitatea aleasa pentru a o indeplini nu e chiar lipsita de hibe, si poate ca in anumite cazuri, scopul nu scuza mijloacele. Clipul a fost deja condamnat de numeroase organizatii de sanatate, pentru ca ii stigmatizeaza pe cei infectati. Ma intreb daca lui Adolf Hitler i-a trecut vreodata prin minte ca rolul pe care si l-a asumat il va face subiectul unor asemenea dezbateri.

Sursa: Renne

Etichete: , , , , ,

NemiraNemira
EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.