Influenta parintilor asupra dietei copiilor
Scris de Autor invitat
Parintii isi doresc ceea ce este mai bun pentru copiii lor. De aceea, considera ca le pot oferi un exemplu bun in ceea ce priveste nutritia, avand ei insusi o dieta sanatoasa. Insa, cercetatorii constata ca acest lucru este posibil sa nu mai functioneze.
Cercetatorii au analizat 24 studii privind obiceiurile alimentare ale parintilor si copiilor, folosind tehnici statistice pentru a combina rezultatele.
Analizele lor au fost publicate in numarul din februarie al Jurnalului de Epidemiologie si Sanatatea Comunitatii, fiind gasita doar o slaba corelatie intre ceea ce parintii si copiii lor mananca.
Cercetatorii, condusi de dr. Youfa Wang, au concluzionat ca influenta parintilor a fost coplesita de alti factori. Publicitatea, influenta prietenilor, posibilitatea de a manca in oras, toti acesti factori contribuie la diferentierea alimentatiei copiilor fata de cea a parintilor.
Si ce ar trebui sa faca parintii in acest caz? ” Parintii ar trebui sa gateasca acasa feluri de mancare mai sanatoase” , a declarat dr. Wang, tatal a doi baieti tineri.” Puneti in fiecare zi pe masa mancare sanatoasa, incearcati diferite moduri de a pregati alimentele, mancati mai multe legume. Parintii pot avea inca un impact important asupra alimentatiei copiilor”, a adaugat dr. Wang.
Autor: Gabriela Harpes
Etichete: alimetatie, cercetare, cercetatori, copii, dieta, extern, legume, parinti, studiu




















