O sa ne schimbam verbal din masina statusul pe Facebook
Scris de Daniel Ionascu
Autoturismele devin din ce in ce mai inteligente. Si pe masura ce acestea se “desteapta”, noile tipuri de social media isi fac loc sub capota. Cum Facebook sau Twitter au ajuns la 500, respect 145 de milioane de utilizatori, constructorii auto vor sa profite din plin si sa integreze sisteme care sa includa in viitoarea generatie de masini elemente sociale care sa la creasca simtitor sistemele.
General Motors a inceput testarea aplicatiilor care permit abonatilor la sistemul sau OnStar sa updateze verbal statusul lor de pe Facebook si sa primeasca mesaje audio.
Compania, care vrea sa deruleze o oferta publica initiala pe bursa, planuieste si o campanie pentru a face cunoscut OnStar, un serviciu care conecteaza soferii la un operator doar prin atingerea unui buton.
Noul serviciu permite ascultarea celor mai recente mesaje din news feed si poate compune raspunsuri presatate. Serviciul e gratis in primul an pentru o masina noua cumparata si 199 dolari pentru un pachet ce contine si raspunuri automate in caz de accident sau alte moduri de asistenta. Pentru 299 de dolari pe an se ofera si servicii de navigatie si informatie.
Sistemele General Motors concureaza cu Sync, un serviciu pe care Ford il va lansa in parteneriat cu Microsoft. Sync Applink va fi disponibil prima oara pe noul Ford Fiesta ce va fi lansat anul viitor.
Noile servicii nu sunt inca la nivelul computerului de pe nava USS Enterprise din Star Trek iar ceea ce e mai ingrijorator e ca in curand unii vor folosi unelte mai inteligente decat ei. Ceea ce e de rau pentru ceilalti….
Etichete: analiza, auto, extern, Facebook, Ford, General Motors, Microsoft, Star-Trek, stiri