Schimbare istorica: Amazon a ajuns cel mai important retailer al planetei

Scris de

Doamnelor, domnilor, am trait sa o vedem si pe asta: Amazon.com a luat fata gigantului WalMart si a devenit cel mai important retailer de pe planeta.

Schimbarea a fost anuntata de Millward Brown in topul BrandZ 2011, care prezinta valoarea celor mai importante 100 de branduri din lume, si este importanta deoarece ne prezinta antagonismele lumii de azi si tendintele din viitor.

Brandul Amazon are o valoare de 37,6 miliarde de dolari si se afla in crestere cu 37% fata de editia de anul trecut, fiind al 14-lea din lista, dar primul retailer. In ultima vreme compania s-a extins pe noi piete, precum vanzarea de aplicatii, continut video la comanda si se afla pe locul intai la carti digitale si al doilea la muzica vanduta pe net. In schimb, WalMart, cunoscut indeosebi in SUA, se afla pe pozitia imediat urmatoare, brandul sau valorand 37,2 miliarde de dolari, in scadere cu 5%.

Inversarea pozitiilor pentru cele doua companii subliniaza influenta tot mai mare a tehnologiei in vietile noastre, intr-atat de mult incat ajungem sa comandam din ce in ce mai mult de pe internet, inclusiv mancare sau electronice, carti ori muzica. Iar tendinta va continua din ce in ce mai mult in urmatorii ani, pe masura ce societatea se digitalizeaza si tot mai multa lume are acces la internet si noile tehnologii.

Sursa: RENNE
Sursa foto: www.glassdoor.com

Etichete: , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Comentarii (2)

 

  1. […] se concureaza din ce in ce mai mult, ca si Facebook si Google. In privinta primului cuplu, daca strategia Amazon e sa ofere ea insasi publicului cat mai multe produse, eBay vrea sa creeze platforma prin care oamenii sa-si desfasoare activitatea de cumparare. Spre […]

  2. […] a devenit cel mai important retailer al planetei in topul Brandz 2011 realizat deMilward Brown. Colosul si-a lansat un magazin de programe pentru Mac-uri, plus continut digital […]

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.