Aplicatia iAds de la Apple incalca regulile din App Store
Scris de Daniel Ionascu
Dupa ce unele silicoane au fost “mai egale” decat celelalte, iata o noua ipocrizie marca Apple: aplicatia iAds, produsa chiar de catre gigantul american, incalca propriile reguli impuse pentru functionarea App Store.
Aplicatia a fost lansata acum doua zile iar observatia a fost facuta de CNET. iAd Gallery incalca punctul 13 al acordului, care stipuleaza ca “aplicatiile care sunt in mod primar materiale de marketing sau publicitate vor fi respinse”. Aplicatia insasi este facuta in totalitate din reclame cu care utilizatorii pot interactiona.
Aplicatia mai contine si unelte de explorare si bookmark si lasa oamenii sa salveze reclamele care le-au placut si sa navigheze prin campaniile brandurilor.
Problema e cu atat mai mare incat Ads Tube, un dezvoltator care a vrut sa faca acelasi gen de aplicatie anul trecut, a avut aplicatia sa respinsa.
Platforma iAd a Apple este gandita ca o alternativa la uneltele de reclama mobila ale Google, Microsoft, Yahoo etc.