Curand vom vedea in direct meciuri de fotbal pe YouTube

Scris de

Decis sa dea un imbold dispozitivelor Google TV, gigantul cautarii vrea sa isi imbunatateasca oferta de continut de calitate prin YouTube. Asa ca pariaza pe doua mari directii: transmiterea live de meciuri de fotbal, cricket, baschet din NBA sau hockey de performanta din NHL, plus filme de la Bollywood.

YouTube tinteste aducerea mai multor sporturi live in a doua parte a anului, a spus Gautam Anand, director pentru parteneriate de continut pentru Asia Pacific. Iar Brian Suh, seful parteneriatelor la unitatea din Coreea de Sud spune ca Google este in discutii pentru aducerea “celor mai multe ligi profesioniste”, inclusiv fotbal european, NBA si NHL, potrivit Bloomberg.

Noii vizitatori pot creste veniturile YouTube prin reclama. De altfel, YouTube deja transmite liga indiana de cricket, care a furnizat 55 de milioane de vizite din 250 de tari. In timpul unui meci un vizitator a stat in medie 40 de minute, fata de o sesiune medie zilnica de 15 minute.
Iar acum transmite si Cupa Mondiala la cricket in Bangladesh, India si Sri Lanka.
De asemenea, YouTube transmite meciurile de baseball americane in Japonia.

“Razbunarea lui Khanoogle”

De asemenea, Google apeleaza la Bollywood pentru a prezenta filme pe YouTube, astfel incat sa isi creasca baza de pelicule disponibile. Anand spune ca pentru cele mai multe filme de productie indiene distributia in piete netraditionale este o problema asa ca singura solutie pentru utilizatorii de acolo este pirateria, scrie Reuters. YouTube are acum 17,3 milioane de vizitatori unici din India, dar statul asiatic se dezvolta nebuneste in privinta conexiunilor broadband. Autoritatile de telecom din acest stat au recomandat guvernului sa fixeze o tinta de 75 de milioane de conexiuni broadband pana in 2012 si 160 de milioane pana in 2014. Spre comparatie, la finele lui septembrie 2010 erau 10,3 milioane de conexiuni broadband.

Filmul indian “Dabangg”, care a avut mare succes anul trecut, si unde e protagonist Salman Khan a atras peste un milion de vizite in mai putin de o saptamana atunci cand a fost pus gratis pe YouTube in ianuarie.

Momentan, pe YouTube se pot viziona 400 de titluri indiene de la studiourile UTV Motion Pictures, Eros International, Yashraj Films si Rajshri.

Sursa: VentureBeat
Sursa foto: tisotit.blogspot.com

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.