Microsoft ironizeaza Google si reclama din Gmail
Scris de Daniel Ionascu
“Cand nu ajungi la struguri, ti se par acri”, zice o vorba din popor. Satui de succesul Google, cei de la Microsoft au decis ca e momentul sa iasa la contraatac.
Si au produs un filmulet in care ironizeaza reclama contextuala din Gmail. In acesta se transpune actiunea din Gmail in bratele unui postas adevarat, care citeste scrisorile pe care le trimite si pe baza unor cuvinte-cheie, propune destinatarilor anumite afaceri. Tinta directa este programul AdWords al Google.
Scopul final este promovarea Office 365, suita bazata pe internet a gigantului (cloud computing). Aceasta trebuie sa lupte cu Gmail si Google Apps pentru a mentine dominatia pe suitele de productivitate folosite de companii. Aplicatiile Google sunt mult mai ieftine, si ca atare, tentante pentru micile firme.
Ce nu se mentioneaza in filmulet deloc e faptul ca atat firmele cat si studentii/universitatile care folosesc Google Apps pot dezactiva complet reclama contextuala.
In plus, Microsoft uita ca inovatia aceasta a Google a permis companiei sa ofere pentru prima oara oamenilor obisnuiti 1 GB de stocare pe mail, in vremuri cand Yahoo! Si Microsoft ofereau doar 20 MB. Acum Gmail a ajuns la peste 7 GB oferiti gratis…
Etichete: AdWords, cloud computing, extern, Gmail, Google, Google Apps, Microsoft, Office 365, stiri, video