Totul despre blog – Nu-ti lasa blogul sa alunge publicul
Scris de Monica Radulescu
Daca statisticile blogurilor dumneavoastra spun ca mare parte din public petrece cel mult cateva secunde intr-una din pagini si nu mai revine ulterior, inseamna ca aveti o problema. Si nu, problema nu este cauzata de design sau de sistemul de navigatie, ci vine din faptul ca publicul nu gaseste ceea ce se asteapta sa gaseasca pe blog.
Iata cateva solutii pentru a rezolva problema celor care pleaca prea repede de pe paginile blogurilor:
- Filtrati sursele de trafic. Este adevarat, acest lucru va duce la scaderea traficului in general, dar macar va asigurati ca cei care ajung la blog chiar isi doresc acest lucru. Filtrarea se face eliminand cuvintele cheie care nu au relevanta pentru blog sau sunt prea generale.
- Nu incarcati paginile excesiv cu formulare de inscriere, reclame, categorii si altele. Subiectul principal trebuie sa fie continutul astfel incat publicul sa gaseasca dintr-o privire ceea ce cauta.
- Asigurati-va ca scopul blogului se potriveste cu modalitatea de utilizare. De exemplu, un blog care prezinta produse trebuie sa fie eficient in vizualizarea detaliilor acestora si a modului de cumparare.
- Utilizati un design simplu si clar. Publicul trebuie sa poata scana pagina blogului in 2-3 secunde , iar continutul important sa fie usor de depistat si memorat.
Fiecare pagina a blogului trebuie sa aiba un rol important si bine precizat. Continutul si designul trebuie sa fie armonizate, iar impactul asupra potentialului public foarte rapid. Nu uitati sa va consultati statisticile blogului cat mai des pentru a putea lua masuri de eficientizare si actualizare din timp.