Vanzarile online ale Electronic Arts le vor depasi pe cele offline
Scris de Autor invitat
Electronic Arts (EA) se asteapta ca veniturile din vanzarile per download ale jocurilor online sa creasca din ce in ce mai mult in urmatorii ani. Astfel, aceasta parte va reprezenta un procent din ce in ce mai mare din profitul companiei, spre deosebire de vanzarea jocurilor video clasice (pe DVD-uri, in carcase) din magazine.
EA si principalii sai competitori, Activision Blizzard si Take-Two Interactive Software, se straduiesc sa sustina cresterea profiturilor pe masura ce utilizatorii trec de la jocurile pe internet la cele pe dispozitivele mobile.
Modelul de business al Electronic Arts a evoluat astfel incat sa poata facilita profitul pe partea de jocuri video pe gadget-uri mobile, sustine Peter Moore, seful Biroului Operativ al companiei. “Va veni un moment in care ne vom spune: “Dezvoltam mai mult partea digitala a media decat cea clasica, iar acest moment nu este prea departe”, a continuat oficialul.
EA se asteapta la profituri de 2.6 miliarde de dolari la nivel global din vanzarea produselor in mod classic (in pachete) si 1.7 miliarde de dolari din vanzarea de produse in mediul online, dupa cum arata datele companiei.
Electronic Arts a mai facut public ca vanzarile online au crescut cu 55% in primul trimestru, dar valoarea profitului general a scazut. Si competitorii companiei au avut scaderi ale profiturilor.
Cu toate acestea, Peter Moore sustine ca EA nu ii va neglija pe clientii care prefera varianta traditionala a jocurilor video – pe DVD-uri, in pachete. “Nu vom abandona niciodata vanzarea offline. Atata timp cat clientii vor vrea sa cumpere produsele noastre pe discuri, noi vom fi acolo sa le satisfacem dorinta”, a spus Moore.
Autor: Andreea Badoiu
Etichete: Activision, Blizzard, cumparaturi online, Electronic Arts, extern, jocuri, profituri, recomandari, stiri, Take-Two Interactive Software, vanzari