Sfatul Google pentru presa: Imitati Google!

Scris de

Eric Schmidt, seful Google, are un sfat simplu pentru ca mass-media sa supravietuiasca crizei economice: imitati Google!

Iar in caz ca redactorii-sefi deja s-au gandit sa infiinteze motaore de cautare, nu despre asta e vorba. Ci in a furniza utilizatorilor ceea ce raspunde nevoilor lor.

Stiri personalizate pe fiecare cititor

Vorbind la conventia anuala a Societatii Americane a Editorilor de Stiri, desfasurata la Washington, Schmidt a flatat industria media, numind jurnalismul “arta”.
“Avem o problema de model de business, nu a avem o problema de stiri”, a spus Schmidt. “Jurnalismul de calitate va triumfa”, a mai adaugat seful Google.
Organizatiile ar trebui sa isi reconcentreze atentia in personalizarea continutului pentru fiecare cititor pe baza a ceea ce a citit in istoricul sau si diseminarea stirilor prin dispozitive mobile, afaceri in care Google este bine implicat.
El a completat ca noi forme de facut bani vor fi dezvoltate iar Google lucreaza deja la acestea. Insa nu a vrut sa ofere alte detalii.

Experiment Google News

Schmidt a spus ca vrea ca prin tehnologie cititorii sa vada si articole cu viziuni opuse. Iar Google va da reclama adaptata profilului cititorului. Deja grupul foloseste aceasta idee in serviciul Google News, la care gigantul internetului a rulat recent un experiment. In care am avut ocazia sa fiu inclus. Si fiecare participant primea pe prima pagina stiri proaspete din domeniile pe care le-a frecventat cel mai mult zilele trecute.
“Faceti prototipuri devreme si des”, adunati si analizati date si luati decizii bazate pe date solide.

Sursa: Politico.com
Sursa foto: static.guim.co.uk

Etichete: , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.