Japonia, ajutata de Hello Kitty de cristal
Scris de Autor invitat
Pisica-simbol a Japoniei, Hello Kitty, a renascut la Tokyo, stralucind in cristale Swarowski. Motivul: strangerea de fonduri pentru a-i ajuta pe japonezi.
“Este un personaj simpatic, dragut, adorabil. Este un simbol al fericirii si cred ca in aceasta perioada este foarte important sa transmitem oamenilor mesaje pozitive, lucru pentru care Hello Kitty e perfecta”, a declarat directorul executiv al Swarowski, Robert Buchbauer.
In multe dimensiuni, de la cercei la obiecte de marimea unui pepene, faimoasa felina este expusa intr-un showroom din zona modei a orasului Tokyo, Omotesando. Piesa de rezistenta este o figurina de 20 de centimetri inaltime. Aceasta a fost realizata in urma unei colaborari intre Sanrio Co, creatorul Hello Kitty, si Swarowski, celebrul producator austriac. Pisica este realizata din 19.636 de cristale si costa 1,2 milioane de yeni (14,800 de dolari).
“Nu pot sa o cumpar, asa ca as vrea sa o primesc cadou”, a spus o fana a pisicii japoneze, Rumi Suzuki.
Pentru fanii din lume, doar 88 de figurine vor fi puse in vanzare. Printre cele 30 de tipuri de accesorii se afla si o poseta cu logo-ul Hello Kitty, care costa aproape 100,000 de dolari. Noua dintre figurine, realizate de celebritati din Japonia, vor fi scoase la licitatie. Toate castigurile vor fi donate Crucii Rosii Japoneze.
Japonia se afla in criza dupa cutremurul si valul tsunami din martie 2011, care a omorat aproximativ 15,400 de oameni si a declansat un dezastru nuclear.
Autor: Andra Jipa
Etichete: accesorii, ajutor, bijuterii, Crucea Rosie, extern, hello kitty, Japonia, licitatii, stiri