Coranul, plin de erori stiintifice
Scris de Daniel Ionascu

Alah ii provoaca pe oameni sa gaseasca contradictii in Coran, argument pentru a arata divinitatea operei inspirata de Dumnezeu si transmisa prin arhangehelul Gabriel. „Oare nu cugeta ei la Coran? Daca ar fi el de la altcineva decât de la Allah, ar gasi în el multe nepotriviri!” Sura Muierilor 4:82 Unii au reusit.
Coranul afirma ca Iisus este Mesia apoi o neaga, ziua lui Alah are cand 1.000, cand 50.000 de ani, lumea a fost creata intr-un numar diferit de zile de la un pasaj la altul, in alte locuri Mahomed face confuzie intre Maria mama lui Iisus si Miriam, sora lui Aaron si Moise, care traise cu 1200-1400 de ani inainte. Pe anumite locuri se gaseste, cand un creator, cand mai multi. In plus, arheologia a aratat ca Alah, numele lui Dumnezeu din Coran, este un zeu pre-musulman din Arabia, mai precis cel al Lunii. De aici si semiluna de pe moschei. Toate astea se regasesc in Coran.
Astronomia, total in afara descoperirilor
De exemplu, Pamantul ar fi plat iar Soarele si Luna s-ar roti in jurul lui. In plus ar exista 7 ceruri. Hadit Qudsi 35 precizeaza ca „Domnul nostru coboara in fiecare noapte pe cerul pamantului unde ramane pana la sfarsitul celei de a treia parti a noptii si El spune: Cine imi spune o rugaciune la care as putea sa ii raspuns? Cine imi cere ceva caruia ii pot da? Cine imi cere iertare si eu ii pot iarta?” Deci Alah sta atarnat in atmosfera in fiecare noapte iar ca aceeasi ora sa fie peste tot inseamna nu se poate decat daca Terra e plata. In plus Coranul descrie forma in cuvintele Madda, Madadnaha, Firsasha, Mahdan, Farashnaha, Bisata, Mihada, Dahaha, Tahaha si Sutehat. Toate inseamna plat. Faptul ca se cere credinciosilor sa se roage spre Mecca este o alta dovada. Daca ai fi in Pacific, spre Mecca inseamna pozitionare catre centrul Pamantului. Expresia nu are sens decat daca Pamantul e conceput plat. Intr-un alt loc, Alah cere oamenilor sa posteasca cand este deajunsa lumina ca oamenii sa vada lucruri. Daca ar trai la Polul Nord sau Sudul, musulmanii ar muri de foame vara. In plus, cosmosul e prezent sub forma a 7 ceruri, reminiscenta a 7 planete cunoscute in antichitate de oameni (Mercur, Venus, Marte, Jupiter, Saturn) plus Soarele si Luna.
Nici la geografie nu sta prea bine Profetul
Cea mai indepartata moschee, unde Gabriel l-a dus intr-o noapte pe Mahomed de la Mecca in zbor s-ar afla la Ierusalim. Insa, cand arabii au cucerit orasul, Templul lui Solomon era gol. Domul Pietrei de la Ierusalim a inceput sa fie construit la 53 de ani de la moartea Profetului.
Biologia si medicina sunt alte locuri unde Coranul greseste flagrant
Omul este creat ba din lut, ba din apa, ba din sange. Credinta este mostenita de la Aristotel care credea gresit ca, oamenii isi au originea din actiunea spermei asupra sangelui menstrual. Coranul mai descrie 4 stadii, care se potrivesc exact cu descrierea dezvoltarii embrionului uman ale lui Galen, dovedita eronata de stiinta moderna. De altfel, medicina mai da o palma in cazul tratarii bolilor psihice… care sunt rezolvate cu … rugaciuni si palme. Oasele nu apar inainte muschilor, asa cum spune Mahomed.
Omul este creat ba din lut, ba din apa sau sange
„Si apoi din picatura, am facut un cheag de sânge si din aceasta ingramadire am creat osul, si am imbracat osul in carne si astfel am facut o alta creatie. Binecuvântat fie Dumnezeu, Cel mai bun creator!” (23/14)
„El este Cel ce l-a creat pe om din apa, iar apoi i-a facut inrudire si incuscrire. Domnul sau asupra tuturor are putere.” (25/54) „Dintre semnele Sale: El v-a creat din tarâna, si iata-va oameni ce va raspânditi (pe pamânt)” (30/20)
Desigur, din cheagul de sange nu creste nimic. Aristotel credea gresit ca, oamenii isi au originea din actiunea spermei asupra sangelui menstrual, care este o presupunere absolut incorecta. Coranul mai descrie 4 stadii, care se potrivesc exact cu descrierea dezvoltarii embrionului uman ale lui Galen, ddovedita gresita de stiinta moderna.
Ziua lui Alah are cand 1.000 cand 50.000 de ani
„Ei iti cer sa vina osânda degraba. Dumnezeu nu-si calca fagaduiala, insa o singura zi, la Dumnezeu, este cât o mie de ani, dupa cum numarati voi” (22/47)
„Pe care ingerii si Duhul le urca catre El intr-o zi cât cincizeci de mii de ani.
Asadar care este? Este ziua lui Allah egala cu 1000 de ani sau 50 000 de ani?” (70/4)
Lumea a fost creata 6, 7 sau 8 zile
Domnul nostru este Dumnezeu. El a creat cerurile si pamântul in sase zile, apoi s-a asezat pe Tron… (7/54)
„Spune: “Cum Il tagaduiti pe Cel ce a creat pamântul in doua zile? Cum Ii faceti Lui semeni? Acesta este Domnul lumilor!”” (41/9)
„El a facut muntii semeti deasupra lui. El l-a binecuvântat. El a rânduit hrana in patru zile pentru cei care cer, deopotriva.” (41/10)
Confuzie intre Marii
In cateva locuri Coranul confunda pe Maria, mama lui Iisus, (Miriam in ebraica) cu Miriam sora lui Aron si Moise, si fiica lui Amram care este situata in timp la 1400 de ani in trecut. „Ea se intoarce la ai sai purtându-l in brate. Ei spusera: “O, Maria! Ai facut ceva neobisnuit! O, sora a lui Aaron! Tatal tau nu a fost un om rau si mama ta nu a fost o târfa.”” (19/27-28) „Si Maria, fiica lui Imran, care si-a pazit fecioria! Noi am suflat din duhul Nostru asupra ei si ea a marturisit drept adevarate spusele si Cartile Domnului sau. Ea a fost dintre cei devotati” (66/12).
Mai multe contradictii aici.


Comentarii (53)





















Ma mir ca nu au sarit musulmanii sa spuna cate ceva in numele “profetului” :)) (referitor la articol)
Musulmanii nu sar ,nu sunt caIni si nici netaiati imprejur ori necurati asa cum spun prorocii ..iar eu ca sa nu fiu Cretin postez si citatele atunci cand afirm cu capitolsi vers:
Matei 15:
24. Iar El, răspunzând, a zis: Nu sunt trimis decât către oile cele pierdute ale casei lui Israel.
25. Iar ea, venind, s-a închinat Lui, zicând: Doamne, ajută-mă.
26. El însă, răspunzând, i-a zis: Nu este bine să iei pâinea copiilor şi s-o arunci câinilor.
Ezechiel 44:7
Aţi băgat în Locaşul Meu cel Sfânt nişte străini cu inima netăiată împrejur şi cu carnea netăiată împrejur, ca să-Mi spurce Casa; aţi adus pâinea Mea, grăsimea şi sângele înaintea tuturor urâciunilor voastre şi aţi rupt astfel legământul Meu.
Ezechiel 44:9
Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu: „Niciun străin, netăiat împrejur cu inima şi netăiat împrejur cu trupul, să nu intre în Locaşul Meu cel Sfânt, niciunul din străinii care vor fi în mijlocul copiilor lui Israel.
Isaia 52
1. Trezeste-te, trezeste-te! Imbraca-te in podoaba ta, Sioane! Pune-ti hainele de sarbatoare, Ierusalime, cetate sfanta! Caci nu va mai intra in tine niciun om netaiat imprejur sau necurat.
CARTEA ESTE PECETLUITA CELOR NETAIATI ORI NECURATI ,ESTE PECETLUITA PAGANILOR IDOLATRII CHIAR DACA EI SUNT CITITORI:
Isaia 29
11 De aceea toată descoperirea dumnezeiască a ajuns pentru voi ca vorbele unei cărţi pecetluite. Dacă o dai cuiva care ştie să citească, şi-i zici „Ia citeşte!” El răspunde: „Nu pot, căci este pecetluită!”
16 Stricaţi ce Sunteţi! Oare olarul trebuie privit ca lutul sau poate lucrarea să zică despre lucrător: „Nu m-a făcut el?” Sau poate vasul să zică despre olar: „El nu se pricepe?”
Cat despre Mesia Coranul afirma ca este si nu exista citat unde sa infirme si sa contrazica ca el este Mesia .
Numai ca Mesia nu inseamna Dumnezeu asta este partea a doua ..
Ca Mesia a fost nascut de Maria si nu de Dumnezeu asta este partea treia ..
Ca Dumnezeu este facatorul , El face si nu naste este o alta parte ..
Iar o zi este cat o mie de ani asa cum numaram noi ..treaba cu 50 000 doar pentru cei saraci in DUH asa cum ai numeste chiar evanghelistul Matei cand afirma ca :”Fericiti cei saraci cu Duhul caci a lor va fi imparartia..”
versetele cu pricina ca sa dam invatatura celor ce cartesc si sa deschidem ochii orbilor asa cum prorocise ISAIA”:
[22/47]
……. Dumnezeu nu-şi calcă făgăduiala, însă o singură zi, la Dumnezeu, este cât o mie de ani, după cum număraţi voi.”
70:4
Ingerii si Duhul se vor inalta la El intr-o Zi (poate maine ,ori poimaine , sau intr-o Vineri)a carei LUNGIMI este de 50 000 de ani .
DACA O ZI LA DOMNUL ESTE O MIE DE ANI ASA CUM NUMARAM NOI ,INGERII SI DUHUL SE VOR INALTA INTR-O ZI (SA ZICEM INTR-O VINERI) CAREI LUNGIUME VA FI DE 5 ZILE LA DOMNUL ADICA 50 000 DE ANI ASA CUM NUMARAM NOI .
ACEA ”VINERI” IN CARE VA FI INALTAREA…VA DURA 50 000 DE ANI ..IAR O MIE DE ANI INSEAMNA O ZI LA DOMNUL .
IAR IN MEDICINA , ASTRONOMIE , GEOLOGIE ETC CORANUL A DAT INVATATURA OAMENILOR DE STIINTA SI A FACUT IDOLII DE RUSINE ..A DAT INVATATURA CELOR INVATATI PRINTR-UN OM NECITIT ..IATA EX :
Relativitatea TIMPULUI
Astăzi, relativitatea timpului este un fapt dovedit ştiinţific. Acest lucru a fost evidenţiat de teoria relativităţii a lui Einstein în prima parte a secolului al 20-lea. Până atunci, nu era cunoscut faptul că timpul a fost relativ, nici că ar putea sa se schimbe în funcţie de împrejurări. Cu toate acestea, renumitul om de ştiinţă Albert Einstein a dovedit acest fapt prin descoperirea teoriei relativităţii. El a arătat că timpul este dependent de masă şi viteza.
Cu toate acestea, Coranul a inclus deja informaţii despre timp ca fiind relativ! Unele versete dovedesc despre subiect:
… Insa o zi la Domnul tau este cit o mie de ani,asa cum numarati voi” (Coranul, 22:47)
El carmuieste toate lucrurile din cer si de pre pamint.Apoi vor urca ele la El intr-o zi a carei masura este de o mie de ani,dupa cum numarati voi”Qoran 32:5
Îngeri şi Duhul se vor inalta la El într-o zi a cărei lungimi este de cincizeci de mii ani. Qoran 70:4
TEORIA BING BANG :
EL s-a intors catre cer care nu era decit fum……(41:11)
Datorita faptului ca pamantul , cerul , soarele , luna , planetele , galaxsiile , etc.. au fost formate din acelasi ‘fum,’ se trage concluzia ca cerul si pamantul au fost la inceput unite. Insa in afara acestei “nebuloase”(dupa Big Bang) s-au separat .Allah spuse in Coran:
‘Oare nu vad cei care nu cred , ca cerurile si pamantul au fost impreuna si ca Noi le-am despartit?”(21:30)
”Iar cerul l-am inaltat cu puterea Noastra si Noi il largim”(51:47)(EXPANSIUNEA UNIVERSULUI)
”Oare nu a fost el o picatura din samanta varsata ?”(75:37)(250 000 DE SPERMATOZOIZI DOAR UNUL OVULEAZA)
El a scos faptura omului din lut , la inceput /Apoi i-a facut pe urmasii lui dintr-o apa anume demna de dispret ”(32:7)
”Din ce l-a creat pe el ?/ Dintr-o picatura l-a creat si i-a hotarat (soarta)”(80:18-19)
34/9 “…De am voi Noi, am face pamantul sa se scufunde cu ei sau am face sa cada asupra lor bucati din cer…” (26/ 187, 50/6)
21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit”
23/17 “Deasupra voastra am facut Noi sapte straturi.”(INVELISURI PROTECTOARE )
………Noi suntem In stare sa potrivim la loc chiar si varfurile degetelor degetelor sale” (75:3,4).(AMPRENTA UMANA )
..
CU ASTFEL DE ”ERORI” STIINTIFICE ESTE PLIN DE CITATE CORANUL .
“De ar fi voit Domnul tău, toţi de pe pământ ar fi crezut la un loc. Vrei să-i sileşti pe oameni să creadă?” – (10,99)
ASA CA NIMENI NU VA SILESTE SA CREDETI …
Din ce ziceai ca e creat omul? Apa, lut si sange? Ti se pare a fi o idee demna de secolul nostru? :))
Care sunt cele 7 straturi de deasupra? Oau, foarte “stiintifica” teorie…
Din ce este creat omul ? dintr-o picatura aleasa , o singura picatura din samanta varsata ..asa afirma Coranul ..cat despre cei saraci in Duh ..”FERICITI VOR FI ..”(MATEI)
IAR REFERITOR LA APA SI PAMANT…NO COMENT ,NU O SA STAU SA TE INVAT CACI ORICUM NU AU PRICEPE..DACA AI FI PRICEPUT AI FI INVATAT MAI INAINTE .
CELE 7 STRATURI :
1TROPOSFERA
2STRATOSFERA
3OZONOSFERA
4MEZOSFERA
5TERMOSFERA
6IONOSFERA
7EXOSFERA
LE STIU DINAINTE SAMA DUC LA SCOALA ,IAR Tanackul(evreiesc) Noul Testament (greco-roman) si Coranul(arab) le citesc tot dinainte sa merg la scoala , de pe la aproximativ 6 ani ..la noi sunt copii de 6 ani care stiu pe dinafara toate aceste Carti ..v-au facut idolii de rusine asa cum proroceste Isaia , i-au facut de rusine pe ”PREOTII CARE AMETITI DE BAUTURI IMBATATOARE SE POTICNESC IN JUDECATA SI NU MAI ESTE NICI UN LOC CURAT , TOATE VLASTARELE LOR SUNT MURDARE..” (ISAIA) AM VAZUT CASA LUI ISRAEL STRICATA ZICE MARELE PROROC ,FIUL LUI ALMOT .
CAT DESRE CEI NETAIATI ORI NECURATI CARE AU SPURCAT CASA SFANTA ,CITESTE ISAIA RESPECTIV EZECHIEL .
POATE TE REGASESTI PRINTRE ACEI STRAINI NETAIATI IMPREJUR ORI NECURATI ..ASA CUM AI NUMESC PROROCII .
CINE ESTE MANTUITOR ?
16 Stricaţi ce Sunteţi! Oare olarul trebuie privit ca lutul sau poate lucrarea să zică despre lucrător: „Nu m-a făcut el?” Sau poate vasul să zică despre olar: „El nu se pricepe?”
1. Trezeste-te, trezeste-te! Imbraca-te in podoaba ta, Sioane! Pune-ti hainele de sarbatoare, Ierusalime, cetate sfanta! Caci nu va mai intra in tine niciun om netaiat imprejur sau necurat.
La punctul unu nu pot decat sa rad :)))
Confunzi procrearea cu crearea primului om.
Alea sunt 7 straturi de deasupra? Vezi ca te incurci la calcule, ala e un singur strat, atmosfera, cu niste subdiviziuni. Nu mai zic ca n-ai pus la socoteala campul magnetic sau centurile Van Allen. Ca sa nu mai zic de Norul Oort, care e un “strat” in jurul sistemului solar =))
Asa e cand stii totul dinainte de a merge la scoala… Alaturi fortat niste descoperiri cu ceea ce dinainte vrei sa demonstrezi si bagi capul sub nisip ca strutul si te faci ca nu vezi restul.
INTREBATI NU CA SA CARTITI SI SA VA CERTATI ,INTREBATI CA SA INVATATI …
NU AS VREA SA VA JIGNESC ASA CUM O FAC CITATELE CARTILOR SFINTE SI A PROROCILOR ..
NU AS VREA SA VA NUMESC ”CAINI ” PE CEI NETAIATI ASA CUM V-AU NUMIT TOTI PROROCII INCLUSIV IESHU BIN MARYEM (NO BIN PANDERA SI NU BIN DUMNEZEU”NASCUT CI NU FACUT”)
VOI TOTI CEI CARE IL NUMITI DUMNEZEU PE IISUS SAU PE ORICINE NASCUT DIN FEMEIE ..IATA CE SPUNE IUDEUL NASCUT IN PALESTINA .VOI SUNTETI FARA DE LEGE ..LEGEA (TORAH) .
MATEI:
22. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?
23. Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.
24. De aceea, oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi la îndeplineşte asemăna-se-va bărbatului înţelept care a clădit casa lui pe stâncă.
25. A căzut ploaia, au venit râurile mari, au suflat vânturile şi au bătut în casa aceea, dar ea n-a căzut, fiindcă era întemeiată pe stâncă.
26. Iar oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi nu le îndeplineşte, asemăna-se-va bărbatului nechibzuit care şi-a clădit casa pe nisip.
27. Şi a căzut ploaia şi au venit râurile mari şi au suflat vânturile şi au izbit casa aceea, şi a căzut. Şi căderea ei a fost mare.
28. Iar când Iisus a sfârşit cuvintele acestea, mulţimile erau uimite de învăţătura Lui.
29. Că îi învăţa pe ei ca unul care are putere, iar nu cum îi învăţau cărturarii lor.
LUATI INVATATURI DE LA EL , NU DE LA CARTURARI ,PREOTI SI CALUGARI CARE AMETITI DE BAUTURI ..SE POTICNESC IN JUDECATA .
SAU VOI SUNTETI NECHIBZUITI SI SPUNETI :” DUMNEZEU S-A NASCUT ,DUMNEZEU A FOST ALAPTAT , DUMNEZEU A CRESCUT , DUMNEZEU A MURIT CA SA INVIE ”?
DUMNEZEU A FOST BATJOCORIT SI RASTIGNIT PENTRU CA PAAGANII SI IDOLATRII SA FIE MANTUITI DUPA CREDINTA CI NU DUPA FAPTELE LOR ?
DUPAFAPTA SI RASPLATA :
23romani:
Si au schimbat slava Dumnezeului nemuritor intr-o icoana cu chip deommuritor ..”
‘Pentru ca n-am venit de la mine insumi, ci El m-a trimis”(Ioan, 5:42) ” 16. Adevărat, zic vouă: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său, nici solul mai mare decât cel ce l-a trimis pe el. ”(Ioan, 13:16) ”30. Eu nu pot să fac de la Mine nimic; precum aud, judec; dar judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut la voia Mea, ci voia Celui care M-a trimis.”(Ioan, 5:30) ” Şi Iisus Însuşi era ca de treizeci de ani când a început (să propovăduiască), fiind, precum se socotea, fiu al lui Iosif, care era fiul lui Eli,
24. Fiul lui Matat, fiul lui Levi, fiul lui Melhi, fiul lui Ianai, fiul lui Iosif,(…) 38. Fiul lui Enos, fiul lui Set, FIUL LUI ADAM, FIUL LUI DUMNEZEU”(Luca, 5:23-38)…iata, si Adam e numit fiul lui Dumnezeu…
Au slujit idolilor,despre care Domnul le zisese:”Sa nu faceti lucrul acesta!”
(Imparati 21:26)
Dar tara lor este plina de idoli,ei se inchina inaintea lucrarii miinilor lor,inaintea lucrurilor facute de degetele lor.
(Isaia 2:8)
Sa fie rusinati toti cei care slujesc chipurilor si se lauda cu idolii.Toti dumnezei sa se inchine Lui.
(Psalmi 97-7)
Ei zic lemnului,tu esti tatal meu si pietrei;tu ma-i nascut ,caci ei si-au intors spatele si nu fata;dar cind sunt la necaz,zic:Scoalate si scapa-ne.
( Ieremia 2-27)
Vai de cel ce zice lemnului:”Scoalat-te”,si unei pietre mute:”Trezeste-te!Poate ea sa dea invatatura?Iata ca este impodobita cu aur si argint,dar in ea nu este duh care s-o insufleteasca.
(Habacuc 2:19)
8.Aduceti-va aminte de aceste lucruri si fiti oameni! veniti-va in fire pacatosilor!!!
Iata ca toti sunt nimic,fiecare isi va lepada idolii idolii de argint si de aur,pe care vi le-ti facut cu miinile voatsre nelegiuite.
(Isaia31:7)
Isaia 52
1. Trezeste-te, trezeste-te! Imbraca-te in podoaba ta, Sioane! Pune-ti hainele de sarbatoare, Ierusalime, cetate sfanta! Caci nu va mai intra in tine niciun om netaiat imprejur sau necurat.
RUGATIVA ASA CUM L-ATI VAZUT PEPROFET RUGANDUSE :(AL-QURAN)
“Si mergand putin mai inainte, a cazut cu fata la pamant RUGANDU-se.” (Matei 26 : 39)
Iisus a spus, “pentru aceasta am fost trimis.” (Luca 4 : 43
IOAN 16
13. Iar când va veni Acela, Duhul Adevărului, vă va călăuzi la tot adevărul; căci nu va vorbi de la Sine, ci toate câte va auzi va vorbi şi cele viitoare vă va vesti.
HE WAS MUHAMMAD SALALLAHU ALEHI WE SELLEM !
A spus profetul:”Pelerinajul nu se mai face la Ierusalim ci la MEKKA ,CETATEA SFANTA NUMAI ESTE IN IERUSALIM CI LA MEKKA!
IAR IISUS A CONFIRMAT ASTA CU MULT INAINTE CA SI EZECHIEL .
Sfânta Evanghelie după Ioan cap 4:
19. Femeia I-a zis: Doamne, văd că Tu eşti prooroc.
20. Părinţii noştri s-au închinat pe acest munte, iar voi ziceţi că în Ierusalim este locul unde trebuie să ne închinăm.
21. Şi Iisus i-a zis: Femeie, crede-Mă că vine ceasul când nici pe muntele acesta, nici în Ierusalim nu vă veţi închina Tatălui.
ii voi aduce la muntele Meu cel sfant si-i voi umple de veselie in Casa Mea de rugaciune. Arderile lor de tot si jertfele lor vor fi primite pe altarul Meu, caci Casa Mea se va numi o casa de rugaciune pentru toate popoarele.” (Isa.56:7)
CARE MUNTE DACA NU CEL DIN IERUSALIM SI NICI IN IERUSALIM ?A MINTIT IISUS ?BINENTELES CA NU .
Dumnezeu (Eloah) vine din Teman si Cel sfant vine din Muntele Paran.
Maretia lui acopera cerurile
si lauda Lui umple pamantul” Habacuc;3:3
Domnul a venit din Sinai.
Si a rasarit peste ei din Seir.
A stralucit din muntele “Paran”.
Si a iesit din mijlocul zecilor de mii de sfinti.
Din dreapta Lui iesea o lege de foc.
Da ,El iubeste popoarele;” Deuteronomul;33:1-3
Sinai =Israel
Seir =Palestina , acolo de unde a venit Isus pentru poporul lui Israel
Paran = penisnula araba
Psalmii 84:5
Ferice de cei ce locuiesc în Casa Ta! Căci ei tot mai pot să Te laude.
Psalmii 84:6
Ferice de cei ce-şi pun tăria în Tine, în a căror inimă locuieşte încrederea.
Psalmii 84:7
Când străbat aceştia valea Bakka (valea plangerii), o prefac într-un loc plin de izvoare, şi ploaia timpurie o acoperă cu binecuvântări.
Psalm 84:7
ז עֹבְרֵי, בְּעֵמֶק הַבָּכָא– מַעְיָן יְשִׁיתוּהוּ;
גַּם-בְּרָכוֹת, יַעְטֶה מוֹרֶה.
Geneza 21:14
A doua zi, Avraam s-a sculat de dimineaţă; a luat pâine şi un burduf cu apă, pe care l-a dat Agarei şi i l-a pus pe umăr; i-a dat şi copilul şi i-a dat drumul. Ea a plecat şi a rătăcit prin pustiul Beer-Şeba.
Geneza 21:15
Când s-a isprăvit apa din burduf, a aruncat copilul sub un tufiş
Geneza 21:16
şi s-a dus de a şezut în faţa lui la o mică depărtare de el, ca la o aruncătură de arc; căci zicea ea: „Să nu văd moartea copilului!” A şezut, dar, în faţa lui, la o parte, a ridicat glasul şi a început să plângă.
Geneza 21:17
Dumnezeu a auzit glasul copilului; şi Îngerul lui Dumnezeu a strigat din cer pe Agar şi i-a zis: „Ce ai tu, Agar? Nu te teme, căci Dumnezeu a auzit glasul copilului în locul unde este.
Geneza 21:18
Scoală-te, ia copilul şi ţine-l de mână; căci voi face din el un neam mare.”
Geneza 21:19
Şi Dumnezeu i-a deschis ochii şi ea a văzut un izvor de apă; s-a dus de a umplut burduful cu apă şi a dat copilului să bea.
Geneza 21:20
Dumnezeu a fost cu copilul, care a crescut, a locuit în pustiu şi a ajuns vânător cu arcul.
Geneza 21:21
A locuit în pustiul Paran şi mama sa i-a luat o nevastă din ţara Egiptulu
IATA SI DECRIEREA CASEI SFINTE UNDE VOR MERGE PELERINII DIN INTREAGA LUME .
Ezechiel 40:1
În anul al douăzeci şi cincilea al robiei noastre, la începutul anului, în ziua a zecea a lunii, la paisprezece ani după dărâmarea cetăţii, tocmai în ziua aceea a venit mâna Domnului peste mine şi m-a strămutat în ţara lui Israel.
Ezec 33.21; Ezec 1.3;
Ezechiel 40:2
M-a dus acolo în nişte vedenii dumnezeieşti şi m-a aşezat pe un munte foarte înalt; spre miazăzi de acest munte era ceva ca o cetate zidită.
Ezechiel 40:43
Pe dinăuntru casa avea de jur împrejur pervazuri de un lat de mână, care slujeau ca mese pentru carnea jertfelor.
Ezechiel 42:15
După ce a isprăvit de măsurat Casa dinăuntru, m-a scos pe poarta dinspre răsărit şi a măsurat-o pe partea de afară, de jur împrejur.
Ezechiel 42:16
A măsurat partea de răsărit cu prăjina de măsurat, şi de jur împrejur a găsit cinci sute de prăjini.
Ezechiel 42:17
A măsurat partea de miazănoapte cu prăjina de măsurat, şi a găsit de jur împrejur cinci sute de prăjini.
Ezechiel 42:18
A măsurat partea de miazăzi cu prăjina de măsurat, şi a găsit cinci sute de prăjini.
Ezechiel 42:19
S-a întors apoi spre apus şi a măsurat cinci sute de prăjini cu prăjina de măsurat.
Ezechiel 42:20
A măsurat astfel în cele patru laturi zidul de jur împrejurul Casei; lungimea era de cinci sute de prăjini şi lăţimea de cinci sute de prăjini; zidul acesta despărţea Locul Sfânt de cel nesfânt.
Ezechiel 41:4
Pe partea dinainte a Templului a măsurat în lungime douăzeci de coţi şi în lăţime douăzeci de coţi; şi mi-a zis: „Acesta este Locul Preasfânt!”
Ezechiel 41:7
Odăile, cu cât erau mai sus, cu atât erau mai încăpătoare, şi te suiai la ele ocolind; căci te suiai împrejurul Casei pe o scară şerpuitoare. Astfel era mai mult loc, ca lărgime, în partea de sus a Casei, şi din catul de jos te suiai în catul de sus prin cel de la mijloc.
Ezechiel 47:1
M-a adus înapoi la uşa Casei. Şi iată că ieşea apă de sub pragul Casei, dinspre răsărit; căci faţa Casei era spre răsărit. Apa se cobora de sub partea dreaptă a Casei înspre partea de miazăzi a altarului.
Ezechiel 47:2
M-a scos pe poarta de miazănoapte şi m-a făcut să ocolesc pe din afară până la poarta de răsărit. Şi iată că apa curgea din partea dreaptă.
Ezechiel 47:3
Când a înaintat omul acela spre răsărit, cu măsura în mână, a măsurat o mie de coţi şi m-a trecut prin apă; apa îmi venea până la glezne.
Ezechiel 47:4
A mai măsurat iarăşi o mie de coţi şi m-a pus să trec prin apă, şi apa îmi venea până la genunchi. A măsurat iarăşi o mie de coţi şi m-a trecut prin ea, şi apa îmi venea până la şolduri.
Ezechiel 47:5
A măsurat iarăşi o mie de coţi, şi atunci era un râu pe care nu-l puteam trece, căci apa era atât de adâncă încât trebuia să înot – un râu care nu se putea trece.
Ezechiel 44:15
Dar preoţii, leviţii, fiii lui Ţadoc, care au păzit slujba Locaşului Meu celui Sfânt când se rătăceau copiii lui Israel de la Mine, aceia se vor apropia de Mine să-Mi slujească şi vor sta înaintea Mea ca să-Mi aducă grăsime şi sânge, zice Domnul Dumnezeu.
Ezechiel 44:16
Ei vor intra în Locaşul Meu cel Sfânt, se vor apropia de masa Mea ca să-Mi slujească şi vor fi în slujba Mea.
Ezechiel 44:17
Când vor trece pe porţile curţii dinăuntru, se vor îmbrăca în haine de in; nu vor avea pe ei nimic de lână, când vor face slujba în porţile curţii dinăuntru şi în Casă.
Ezechiel 44:18
Vor avea pe cap şi scufii de in, şi izmene de in pe coapsele lor; nu se vor încinge cu ceva care să aducă sudoarea;
Ezechiel 44:19
iar când vor ieşi să se ducă în curtea de afară la popor, vor lepăda veşmintele cu care fac slujba şi le vor pune în odăile Sfântului Locaş; se vor îmbrăca în altele ca să nu sfinţească poporul cu veşmintele lor.
Ezechiel 44:20
Nu-şi vor rade capul, dar nici nu vor lăsa părul să crească în voie; ci vor trebui să-şi taie părul.
Lev 21.5;
Ezechiel 44:21
Niciun preot nu va bea vin când va intra în curtea dinăuntru.
Ezechiel 42:13
El mi-a zis: „Odăile de la miazănoapte şi odăile de la miazăzi, care sunt în faţa locului gol, sunt odăile sfinte, unde vor mânca lucrurile preasfinte preoţii care se apropie de Domnul; în ele vor pune lucrurile preasfinte, darurile de mâncare, vitele aduse ca jertfă de ispăşire şi de vină; căci locul acesta este sfânt.
Ezechiel 42:14
Când vor intra preoţii, nu vor ieşi din Locul Sfânt ca să se ducă în curtea de afară, ci îşi vor lăsa acolo hainele cu care fac slujba, căci hainele acestea sunt sfinte; se vor îmbrăca în alte haine ca să se apropie de curtea care este pentru popor.”
Ezechiel 44:5
Domnul mi-a zis: „Fiul omului, fii cu luare aminte, uită-te cu ochii tăi şi ascultă cu urechile tale tot ce-ţi voi spune cu privire la toate rânduielile Casei Domnului şi cu privire la toate legile ei; priveşte cu băgare de seamă intrarea Casei şi toate ieşirile Sfântului Locaş!
Ezechiel 44:6
Şi spune celor îndărătnici, casei lui Israel: „Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu: „Ajungă-vă toate urâciunile voastre, casa lui Israel!
Ezechiel 44:7
Aţi băgat în Locaşul Meu cel Sfânt nişte străini cu inima netăiată împrejur şi cu carnea netăiată împrejur, ca să-Mi spurce Casa; aţi adus pâinea Mea, grăsimea şi sângele înaintea tuturor urâciunilor voastre şi aţi rupt astfel legământul Meu.
Ezechiel 44:9
Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu: „Niciun străin, netăiat împrejur cu inima şi netăiat împrejur cu trupul, să nu intre în Locaşul Meu cel Sfânt, niciunul din străinii care vor fi în mijlocul copiilor lui Israel.
Deuteronomul 18:18
Le voi ridica din mijlocul fraţilor lor un proroc ca tine, voi pune cuvintele Mele în gura lui, şi el le va spune tot ce-i voi porunci Eu.
Deuteronomul 18:19
Şi dacă cineva nu va asculta de cuvintele Mele, pe care le va spune el în Numele Meu, Eu îi voi cere socoteală.
Deuteronomul 34:10
În Israel nu s-a mai ridicat proroc ca Moise….
Ierusalimului: „Îţi trimit un vestitor de veşti bune!”
Isaia 41:28
Căci Mă uit, şi nu este nimeni, nimeni între ei care să prorocească şi care să poată răspunde, dacă-l voi întreba.
DESCRIEREA FACUTA DE EZECHIELI DESPRE PELERINI CAT SI LOCUL UNDE ACESTIA TREBUIE SA MEARGA DUCE DIRECT LA MEKKA ..DRUMUL PARCUS DE AGAR CU ISMAEL ..IAR CASA CEA SFANTA ARE TOATE LATURILE EGALE ASA CUM APARE IN DESCRIEREA FACUTA DE EZECHIEL..IAR CETATEA ,CURTEA SI ODAILE NU SUNT ALTELE DECAT CELE CARE INCONJOARA CASA CEA SFANTA ..
INTREBATI-I PE IUDEI DE CE POT INTRA IN MOSCHEILE MUSULMANE CA SA SE ROAGE SI IN BISERICI CRESTINE NU ?
Daca acesta nu era adevarulnu ar fi indrazit sa intre in moschei sa se se roage laolalta cu musulmanii care sunt fratii lor de tata …doar le spusese Moshe :
Deuteronomul 18:18
Le voi ridica din mijlocul fraţilor lor un proroc ca tine, voi pune cuvintele Mele în gura lui, şi el le va spune tot ce-i voi porunci Eu.
Deuteronomul 18:19
Şi dacă cineva nu va asculta de cuvintele Mele, pe care le va spune el în Numele Meu, Eu îi voi cere socoteală.
Deuteronomul 34:10
În Israel nu s-a mai ridicat proroc ca Moise….
”Dintre fratii lor ” iar ei stiu bine cine sunt acei frati despre care le-a vorbit Domnu lprin Moshe ..dar si prin Solomon fiullui DAVID
15:16
HIKKO MATTAKIM VE HU LO MAHAMAD’IM ,ZEDODI VE ZEREIBE NOTI’IERUSHALEM”
MAHAMAD +IM(PLURAL OF RESPECT)
MINTI DULCI ASTEPTATI , MAHAMAD (PREIUBITUL) ,EL ESTE UNCHIUL MEU SI PRIETENUL MEU FIICE DIN IERUSALIM .
Scoatem pluralul de respect din cuvantul ebraic [מַחֲמַדִּים] si anume ים.
Avem textul original fara im asa:
חִכּוֹ, מַמְתַקִּים, וְכֻלּוֹ, [מַחֲמַדִּ]; זֶה דוֹדִי וְזֶה רֵעִי, בְּנוֹת יְרוּשָׁלִָם.
translate english google:
Wait, candy, mind, Muhammad; is my uncle and my friend, daughters of Jerusalem.
translate in romaneste(google) :
Stai, bomboane, minte, Muhammad, este unchiul meu şi prietenul meu, fiice ale Ierusalimului.
translate turkce :
şeker, zihin, Muhammed bekleyin; amcam ve arkadaşım, Kudüs’ün kızları olduğunu.
translate arabic:
الانتظار ، والحلوى، والعقل،[محمد]،هو عمي وصديقي، بنات القدس.
محمد(Muhammad)
google translate italiano:
Aspetta, caramelle, mente, Muhammad, è mio zio e mio amico, figlie di Gerusalemme,
google translate germana:
Warten Sie, Süßigkeiten, Geist, Muhammad, ist mein Onkel und mein Freund, Töchter Jerusalems,
google translate franceza:
Attendez, bonbons, l’esprit, Muhammad; est mon oncle et mon ami, filles de Jérusalem,
google translete portugheza:
Aguarde, doces, mente, Muhammad; é meu tio e meu amigo, ó filhas de Jerusalém,
translate google albaneza:
Prisni, karamele, mendje, Muhamedi, është xhaxhai im dhe miku im, o bija të Jeruzalemit,
translate filipineza:
Teka, kendi, isip, Muhammad; ay ang aking tiyuhin at ang aking kaibigan, anak na babae ng Jerusalem,
koreana :
캔디, 마음, 무하마드 잠깐 만요, 제 삼촌과 내 친구, 예루살렘의 딸입니다
citire fonetica:
kaendi , ma-eum , [muhamadeu] jamkkan man-yo , je samchon gwa nae chingu , yelusallem ui ttal ibnida
translate ebraic- rusa
Подождите, конфеты, ум, Мухаммад, мой дядя и друг мой, дочери Иерусалима,
citire fonetica:
Podozhdite , konfety , um , [Muhammad ], moĭ dyadya i drug moĭ , docheri Ierusalima ,
Pamantul dispune de toate prorpietatile necesare existentei vietii.Unul dintre acestea este Atmosfera functioneaza ca un scut ,protejand vietatile .Astazi este cunoscut faptul ca atmosfera este alcatuita din diferite straturi asezate unul deasupra celeilalt. La fel cum este descris in Coran , atmosfera este alcatuita din sapte astfel de straturi .
”El este care a creat totul pe pamant pentru tine si apoi si-a intors atentia catre cer si l-a aranjat din sapte ceruri simetrice .El are stiinta despre toate lucrurile .(2:29)
”Apoi s-a intors catre cer care era un fum .In doua zile le-a stabilit ca sapte ceruri si a statornicit o ordine pentri fiecare ”(4:12)
Cuvantul ”ceruri” , care apare in multe versete din Coran se refera atat la cerul de deasupra Pamantului cat si la intregul Univers .
Asadar Atmosfera sau Cerul este format din sapte
straturi .
In ziua de azi se stie ca atmosfera este compusa din mai multe straturi ,dispuse una peste cealalta ..contine exact sapte starturi asa cum scrie in Coran .
Intr-o sursa stiintifica , subiectul este descris dupa cum urmeaza :
Oamenii de stiinta au descoperit ca atmosfera este compusa din mai multe straturi .Straturile difera prin proprietatile lor fizice ,cum ar fi presiunea diferitelor tipuri de gaze .Stratul celmaiapropiat de pamanr se numeste Troposfera si contine aproximativ 90 la suta din masa totala a Atmosferei .Dupa Troposfera se gaseste Stratosfera .Stratul de ozon reprezinta o parte a Stratosferei ,unde se produce absorbtia razelor ultraviolete .Mezosfera este stratul urmator a Stratosferei dupa care urmeaza Termosfera .Gazele ionizate dintr-un strat din Termosfera formeaza Ionosfera.Cea mai indepartate parte de pamant se intinde 480km pana la 960 km.Aceasta parte se numeste Exosfera (Carolyn Sheets , Robert Gardner ,Samuel F Howe: stiinta generala ,Allynand Bacon Inc. Newton ,Massachusetts)
41:12” El a statornicit o ordine pentru fiecare ..”
Fiecare dintre straturile ce compun Atmosfera au functii vitale atat pentru oim cat si pentru celelalte vietati .Fiecare strat are o functie particulara , care se intind de la formarea ploii pana la prevenirea razelor periculoase , dela reflectarea undelor radio pana la evitarea efectelor dezastroase ale meteoritilor .
De ex , una dintre aceste functii este exprimata intr-o sursa stiintifica dupa cumurmeaza:
Atmosfera Terei are 7 straturi .Stratul inferior se numeste Troposfera .Ploaia ,zapada si vantulau loc numai in Troposfera .
“Pamantul dispune de toate prorpietatile necesare existentei vietii.Unul dintre acestea este Atmosfera functioneaza ca un scut ,protejand vietatile .Astazi este cunoscut faptul ca atmosfera este alcatuita din diferite straturi asezate unul deasupra celeilalt. La fel cum este descris in Coran , atmosfera este alcatuita din sapte astfel de straturi.”
Lectia de stiinta:
In primul rand in Antichitate oamenii se refereau la 7 ceruri pentru a descrie orbitele planetelor cunoscute, Lunii si Soarelui. Pana sa se stie ce e cu atmosfera si de ce toti credinciosii, fie musulmani, fie crestini le interpretau “straturile”, “cerurile” ca fiind nivelurile Cosmosului. De aia avem si noi acum in basme 7 ceruri. Si sumerienii au, ba chiar au o planeta in plus, Nibiru. Citeste istoria religiilor si istoria stiintei…
Partea cu atmosfera e o vrajeala care sa te faca pe tine sa te simti bine in continuare.
Nu o mai “trage pe Academiei”, ca nu e asa. Chiar din citatul dat de tine se vede contradictia.
”El este care a creat totul pe pamant pentru tine si apoi si-a intors atentia catre cer si l-a aranjat din sapte ceruri simetrice .El are stiinta despre toate lucrurile. (2:29)
1-Atmosfera nu e cerc, nici macar sfera si nici straturile sale nu sunt simetrice.
2 Ai tacut malc la partea cu campul magnetic si centurile Van Allen. De ce? Pentru ca-ti da gresit la numaratoare…. Si ele apara planeta si sunt straturi in jurul ei.
3- Diviziunile alea ale atmosferei nu sunt chiar 7. Adica termosfera=ionosfera iar stratosfera cuprinde stratul de ozon. Tu oricum ai combinat doua criterii de departajare doar cat sa-ti iasa cifra magica 7.
Qed
O zi faina!
Daniel
Vezi ca te contrazic celelalte versete si pe tine si antichitatea ta ..si intaresc partea cu atmosfera ..dar asa cum a spus Pavel ” Ramaneti asa cum erati pe cand ati fost chemati ..”(Corinteni1) ignoranti erati ,netaiati ori necurati , idolatrii ,pagani erati ..asa ati ramas oare ?
Noi musulmanii suntem dintre fii lui Avraam ..
Oare strainii netaiati ori necurati care au spurcat Casa Sfanta si pe Israel depre care vorbesc prorocii, CINE SUNT EI ?
Uite straine versetele care intarsesc teoria atmosferei .
34/9 “…De am voi Noi, am face pamantul sa se scufunde cu ei sau am face sa cada asupra lor bucati din cer…” (26/ 187, 50/6)
Oare CE NE PROTEJEAZA ?
21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit”
SE PARE CA DA ..SI PARE CA ACEASTA ATMOSFERA ARE EXACT SAPTE STRATURI SI FIECARE STRAT ARE MENIREA SA..
41:12” El a statornicit o ordine pentru fiecare ..”
Eu nu am vrut decat sa intaresc aceste ”erori” ale Coranului si as vrea sa ma Cretinez ,ma poti ajuta ?..dar te anunt ca nu sunt dintre strainii netaiati ori necurati ..sunt semit .
Ma poti invatata din practicile strainilor netaiati ori necurati ?
Si te-ai agatat de de cele 7 straturi ..nu vezi cate erori ti-am dat mai sus si din Coran dar si din Tanack , dar si din Noul Testament..
intrebarea mea ar fi ..Te regasesti printre strainii netaiati ori necurati care au spurcat …. ,prorociti in Biblie ?
Vezi mai agatate de alte erori …una nu este din tot ce ai afirmat mai sus ..toate sunt pe langa STRAINE .
Ba tu Strain fiind ,esti chiar si impotriva celui la care te inchini ..caci si el a fost dintre fii lui Avraam .
Iar faza cu ”ai tacut malc” …vezi mai bine cine tace malc .
uitate mai sus ..sau tu vrei sa ti le mai scriu o data …
Dar prefer sa te las …nu-mi plac ignorantii ..iar eu nu sunt Cretin sa-mi iubesc vrasmasii si nici obrazu nu -mi intorc , si nici nu bag in gura tot ce apuc crezand ca nu ma spurca ..si sunt mai putin atent la ceea ce scot din gura ..o sa meditez la cea de ultima .
Serios? Ce inseamna sa “cada bucati de cer peste oameni? Se inverseaza stratul de ozon cu troposfera? :)) Se duce atmosfera sub pamant si nu mai ramane nimic deasupra? Sau e cumva vorba de meteoriti?
NU sunt dintre fii lui Avraam, indo-europenii nu au nicio legatura cu semitii. Dar nu cred ca rasa are vreo importanta aici.
Si nu, nu sunt impotriva celui la care ma inchin, pentru ca sunt ateu. Nu ma inchin la nimic, nu venerez nimic iar valoarea de adevar o stabilesc dupa dovezi, nu pe speculatii :))
Mie imi plac ignorantii, sunt asa haiosi in zbateri cand dovezile se intorc impotriva lor…
Decat sa citesti Coranul, mai bine ai cerceta Wikipedia si esti mai castigat 😛
Numai bine!
Daniel
Bucati din cer ..pai la cat de stiutor esti banuiesc ca sti ,orice corp strain care se afla in afara terei este bucata din cer .. printre care si meteoritii asa cum ai spus si nu numai .
Referitor la wikipedia ,daca cei care au scris ..ca opot face si eu chiar si tu ..daca aceia sunt ipocriti prefer sa nu-i citesc si sa nui citez ..te las pe tine s-o faci .
ex de ipocrit :
spune ipocritul:” nu sunt impotriva celui la care ma inchin, pentru ca sunt ateu. Nu ma inchin la nimic”
ORI TE INCHINI OI NU TE INCHINI ,HOTARASTETE .
EX DE IPOCRIT :
IPOCRITUL SPUNE :
”Coranul afirma ca Iisus este Mesia apoi o neaga”
SI DACA IL INTREBI DE UNDE STIE ASTA , VA SPUNE : ”ASA SCRIE IN Coran de parca ar fi citit si ar cunoaste cele scrise in Coran ” DAR EL (IPOCRITUL) STIE DE LA ALTI IPOCRITI DIN WIKIPEDIA CARE LA RANDUL LOR S-AU DAT DREPT CITITORI SI CUNOSCATORI DE CORAN .
SI DE L-ATI CITI NU ATI PUTEA PRICE DINTR-UN SIMPLU MOTIV :” ESTE PECETLUITA ACEATSA CARTE CELOR NETAIATI ORI NECURATI ”
SI DACA AI CERI DOVEZI DIN ACEL CORAN UNDE AFIRMA CORANUL CA ESTE MESIA SI DUPA ACEEA UNDE NEAGA CA ESTE MESIA ,O SA-LVEZI NEPUTINCIOS ..
IPOCRITULMAI SPUNE :
”ziua lui Alah are cand 1.000, cand 50.000 de ani”
Si cand ai aduci dovada ca s-adat stiutor de Coran ilvezi neputincios .
[22/47]
……. Dumnezeu nu-şi calcă făgăduiala, însă o singură zi, la Dumnezeu, este cât o mie de ani, după cum număraţi voi.”
70:4
Ingerii si Duhul se vor inalta la El intr-o Zi (poate maine ,ori poimaine , sau intr-o Vineri)a carei LUNGIMI este de 50 000 de ani .
Si atunci cand faci oparanteza il vei vedea imilit .
DACA O ZI LA DOMNUL ESTE O MIE DE ANI ASA CUM NUMARAM NOI ,INGERII SI DUHUL SE VOR INALTA INTR-O ZI (SA ZICEM INTR-O VINERI) CAREI LUNGIUME VA FI DE 5 ZILE LA DOMNUL ADICA 50 000 DE ANI ASA CUM NUMARAM NOI .
ACEA ”VINERI” IN CARE VA FI INALTAREA…VA DURA 50 000 DE ANI ..IAR O MIE DE ANI INSEAMNA O ZI LA DOMNUL .
IPOCRITULMAI SPUNE :
”
Astronomia si geografia sunt total in afara descoperirilor stiintifice
De exemplu, Pamantul ar fi plat iar Soarele si Luna s-ar roti in jurul lui. ”
Iar daca ai ceri sa aduca acele versete pe care nu le-a vazut niciodata intr-un Coran , ci le-a vazut pe wikipedia sau cine stie ce site anti islamic ..il vei vedea neputincios ..
Unde apare ”Plat” in Coran ? nicaeri ..dar ipocritul spune ca a citit si ca este stiutor de Coran pe cand el nu a citit si nu este cunoscator de Coran .
Daca ai ceri sa aduca textele din Coran unde afirma aca Soarele si Luna se invart in jurul acestui pamant ”plat ”?
Il vei vedea neputincios ..si daca faci o paranteza il vei vedea umilit .
Dumnezeu umileste pe necredinciosul pacatos , care atunci cand i se intampla ceva rau spune ”Dumnezeu”, si cand are parte de bine spune :”EU” ”Mie ”si prin Mine
Adu textele cu pricina daca nu esti ipocrit ..acele texte despre care afirmi ca sunt in contradictorii si eronate ca sa fi neputincios si umilit ..dar nu le vei gasi pentru :
1Ca nu ai un Coran
2Pentru ca nu ai citit niciodata un Coran
3Pentru ca inainte ca sa citesti Coranul trebuie sa inveti un pic de araba sau cel putin sa sti ca un cuvant arab poate avea si ”20 ”de intelesuri si ca Traducerea ”Noi ” din Coran nu inseamna mai multi ..CA SI CU ”ELOH’IM din Biblie (Tanack ul evreiesc ) , si ca limba Bibliei este o limba semita si inrudita cu araba ..etc.
TU NU ESTI DECAT UN COPYIST …
Cine le-a dat foc oamenilor de stiinta Cretinii ori Musulmanii ori iudeii ?
Si acum dati citate ale acelor oameni …acum credeti in ei ,mai inainte nu i-ati crezut si i-ati ucis ,au ars de vii din cauza Cretinitatii .
Si la intrebare nu ai raspuns :
..Te regasesti printre strainii netaiati ori necurati care au spurcat …… ,prorociti in Biblie ?
Fi sincer ,DA sau Ba?
Iar daca vrei sa inveti sau sa citesi ,ori sa achizitionezi Coranul ori Tanackul …nu cauta la cei netaiati ori necurati..cauta si intreaba pe aceia carora li sa dat Cartea .
Situri nu anti islamice si antisemite unde sunt facuti ou si otet iudeii si musulmanii (fii lui Avraam ..fii lui Dumnezeu )
De la ei ati invatat sa va spalati la fund .
Sau inca va stergeti cu hartie ?
IPOCRITUL MAI SPUNE :
”Intr-un alt loc, Alah cere oamenilor sa posteasca cand este deajunsa lumina ca oamenii sa vada lucruri. Daca ar trai la Polul Nord sau Sudul, musulmanii ar muri de foame vara.”
IAR FEMEIA AR AVEA MENSTRUATIE O DATA LA CAT TIMP ?
Dar ca ipocritul cita defapt un alt ipocrit care spunea asa:
Q: Cat de lunga este ziua si noaptea in tari langa Polul nord si sud?
A: Cu cat te apropii de polul nord sau sud, ziua si noatea se pot extinde pana la cateva luni fiecare. La Polul nord insusi, ziua lumina dureaza 24 de ore in lunile de vara si intunericul dureaza 24 de ore in timpul lunilor de iarna.
Q: Cum musulmanii pot tine Ramadanul in aceste tari?
A: Nu musulman nu poate tine Ramadanul altfel ea/el pot muri de foame.
Q: De ce nu musulman nu poate tine Ramadanul langa Poli?”
”
Iar cineva l-a umilit si l-a lasat neputincios peipocrit spunand :
daca mergem amindoi in expeditie la polul nord, si iti cer cu imprumut 10000 de euro ca ti-i dau peste o zi-doua mi-ai da? sau daca ar fi sa-ti vina ciclul menstrual la fiecare 28 zile, sa inteleg 28 de ani? cumva faci sex la fiecare trei zile polare, si citesti o carte si mai rar?
La versetul ” ”El este care a creat totul pe pamant pentru tine si apoi si-a intors atentia catre cer si l-a aranjat din sapte ceruri simetrice .El are stiinta despre toate lucrurile. (2:29)”
IPOCRITUL SPUNE:1-Atmosfera nu e cerc, nici macar sfera si nici straturile sale nu sunt simetrice.
Si il vei vedea neputincios si umilit:
Legi de simetrie:
Toată lumea ştie ce este simetria, însă în acest articol, Mario Livio de la Institutul Ştiinţific de Cercetare Spaţială Baltimore, SUA, ne demonstrează faptul că nu numai formele ci şi legile naturii pot fi simetrice…………………………………………………………………………………………………..
Pentru figurile şi formele bi-dimensionale, ca acelea desenate pe o bucată de hârtie, există exact patru tipuri de simetrie a “ rigidului” (care nu suferă alungiri sau distorsionări), cunoscute sub numele de: reflexie, rotaţie, translaţie şi reflexie cu alunecare.
Întâlnim simetria prin reflexie peste tot în jurul nostru – aceasta fiind simetria bilaterală familiară care caracterizează animalele. Trageţi o linie verticală prin mijlocul fotografiei unui fluture (dreapta). Acum îndoiţi fotografia pe mijloc, urmărind linia verticală. Suprapunerea perfectă rezultată indică faptul că fluturele rămâne neschimbat în urma reflexiei în jurul axei sale centrale.
Multe litere ale alfabetului au şi ele aceeaşi proprietate. Dacă ţineţi o bucată de hârtie în faţa unei oglinzi, pe care aţi scris pe verticală enunţul “MAX IT WITH MATH” , va arăta la fel şi imaginea văzută în oglindă.
Simetria prin rotaţie este şi ea foarte des răspândită în natură. Un fulg de zăpadă (dreapta), rotit cu 60, 120, 180, 240, 300 sau 360 de grade în jurul unei axe ce trece prin centrul său (perpendicular pe planul său) conduce la o configuraţie identică. Un cerc rotit cu orice unghi în jurul unei axe centrale, perpendiculare pe planul său, rămâne neschimbat.
Simetria prin translaţie este tipul de invarianţă la schimbare întâlnit la motivele care se repetă, ca cel din cea de-a doua imagine. Translaţia înseamnă deplasarea sau schimbarea poziţiei cu o anumită distanţă de-a lungul unei drepte distincte. Multe dintre frizele clasice, desenele de pe tapete, motivele decorative de la ferestrele imenşilor zgârie-nori şi chiar şi centipedele manifestă acest tip de simetrie.
Legi de simetrie
“Legile naturii” descriu în general un grup de reguli despre care se presupune că explică absolut tot ceea ce observăm în Univers. Faptul că ar putea exista un astfel de set de legi era de neconceput înaintea sec. al XVII-lea. Cercetările unor genii din lumea ştiinţei cum au fost Galileo Galilei (1564-1642), René Descartes (1596-1650) şi în special Isaac Newton (1642-1727) au fost acelea care au relevat clar faptul că o mână de legi puteau explica un domeniu larg de fenomene. Dintr-o dată fenomene diverse cum ar fi căderea merelor, apariţia mareelor şi mişcarea planetelor au putut fi explicate toate cu legile gravitaţiei ale lui Newton.
Într-un mod asemănător, pe baza impresionantelor rezultate experimentale ale lui Michael Faraday (1791-1867) şi ale fizicianului scoţian James Clerk Maxwell (1831-1879) au putut fi explicate toate fenomenele clasice electrice, magnetice şi optice, utilizând doar patru ecuaţii! Gândiţi-vă un moment la acest lucru – întreaga lume a electromagnetismului în patru ecuaţii!
S-a descoperit că legile naturii respectă câteva dintre simetriile pe care le-am întâlnit mai înainte, şi încă câteva mai ezoterice. Pentru început, s-ar putea specifica faptul că legile au o simetrie de translaţie. Manifestarea acestei proprietăţi este simplă: indiferent că realizaţi un experiment în New York sau în Los Angeles, la cealaltă extremitate a Căii Lactee sau într-o galaxie aflată la miliarde de ani-lumină de aici, veţi putea descrie rezultatele folosind aceleaşi legi. De unde ştim că acest lucru este adevărat? Pentru că observaţiile asupra galaxiilor din tot Universul arată nu numai faptul că legea gravitaţiei este aceeaşi acolo ca şi aici dar şi că atomii de hidrogen de la marginea Universului observabil se supun exact aceloraşi legi ale electromagnetismului sau ale mecanicii cuantice pe care le respectă şi aici pe Pământ.
Legile naturii au de asemenea şi o simetrie de rotaţie – legile arată exact la fel indiferent că ne orientăm direcţiile în raport cu polul nord sau cu cea mai apropiată cafenea – fizica nu are o direcţie preferată în spaţiu.
Dacă nu ar fi existat această simetrie remarcabilă de translaţie şi de rotaţie a legilor, nu am fi avut nici o speranţă să înţelegem vreodată diferitele părţi ale cosmosului. În plus, chiar aici pe Pământ, dacă legile nu ar fi simetrice, experimentele nu ar decurge identic în toate laboratoarele de pe suprafaţa terestră.
Atenţie însă: trebuie făcută distincţie între simetriile formelor şi simetriile legilor. Grecii antici credeau că orbitele pe care se rotesc planetele în jurul Soarelui au o simetrie de rotaţie şi de aceea au o formă circulară. De fapt nu forma orbitei ci legea gravitaţiei lui Newton are o simetrie de rotaţie. Acest lucru înseamnă că orbitele pot fi (şi chiar sunt!) eliptice, dar în acelaşi timp ele pot să aibă orice orientare în spaţiu (vezi figura din stânga).
La o conferinţă susţinută la Kyoto în anul 1922, Einstein a descris astfel acel moment de iluminare pe care l-a avut în anul 1907: “Stăteam în biroul de brevete din Berna când dintr-odată mi-a venit o idee: dacă o persoană se află în cădere liberă, nu-şi va simţi propria greutate. Am fost uimit. Această simplă idee mi-a lăsat o impresie profundă. M-a condus spre o teorie a gravitaţiei.”.
Principiul echivalenţei este într-adevăr o formulare a simetriei universale: legile naturii – aşa cum sunt exprimate de ecuaţiile lui Einstein ale relativităţii generale – sunt identice în toate sistemele de referinţă, inclusiv în cele aflate în mişcare accelerată. Aşa încât, de ce există diferenţe aparente între ceea ce se observă într-un carusel şi într-un laborator în repaus? Relativitatea generală furnizează un răspuns surprinzător. Există diferenţe legate numai de condiţiile de mediu şi nu de legile propriu-zise. În mod asemănător, direcţiile sus şi jos par să fie diferite pe Pământ datorită atracţiei gravitaţionale a acestuia. Chiar şi legile naturii nu au direcţii preferate (au o simetrie de rotaţie) şi nu fac distincţie între sus şi jos. Observatorii dintr-un carusel, potrivit relativităţii generale, simt forţa centrifugă care este echivalentă cu o forţă gravitaţională. Concluzia este într-adevăr senzaţională: simetria legilor faţă de orice schimbare de coordonate spaţio-temporale necesită existenţa gravitaţiei! Acest fapt explică de ce simetria stă la baza forţelor. Necesitatea existenţei simetriei nu dă naturii nici o altă posibilitate: gravitaţia trebuie să existe.
Dr. Mario Livio, astrofizician principal la Institutul ştiinţific de cercetare spaţială, ne prezintă un articol foarte interesant asupra simetriei legilor naturii. După figurile şi formele desenate pe o bucată de hârtie, există patru tipuri de simetrie: reflexie, rotaţie, translaţie şi reflexie cu alunecare.
susrsa :
http://www.scienceinschool.org/print/406
simetric
=
@SIMÉTRIC, -Ă,@ $simetrici, -ce,$ adj. @1.@ (Despre lucruri sau forme) Care prezintă simetrie (@1@), care se caracterizează prin simetrie, ale cărui părţi sunt aşezate cu simetrie; (despre elemente care alcătuiesc un tot) care este aşezat într-o anumită ordine; cu simetrie (@1@). @2.@ Spec. (Mat.; despre două puncte aparţinând aceleiaşi figuri geometrice sau la două figuri diferite; $p. ext.$ despre două figuri geometrice) Care prezintă simetrie (@2@). ** (Substantivat, n. şi f.) Dreaptă sau punct aşezat în simetrie cu altă dreaptă sau cu alt punct. ** $Funcţie simetrică$ = funcţie a mai multor variabile care nu se schimbă, orice permutări ar suferi aceste variabile. – Din fr. @symétrique.@
simetric
=
@SIMÉTRIC, -Ă@ $adj.$ 1. (şi adv.) care prezintă simetrie. 2. (mat.) relaţie ~ă = relaţie între elementele unei mulţimi în care, dacă un anumit element este în relaţie cu un al doilea, acesta este în relaţie cu primul; funcţie ~ă = funcţie a mai multor variabile care nu se schimbă dacă se permută variabilele. * (s. f.) dreaptă sau punct aşezat(ă) simetric cu altă dreaptă sau cu alt punct. (< fr. $symétrique$)
SIMÉTRIC adj. armonios, concordant, echilibrat, proporționat, regulat. (Un ansamblu \~; trasături \~.)
simétric adj. m. (sil. -tric), pl. simétrici; f. sg. simétrică, pl. simétrice
SIMÉTRIC, -Ă adj. 1. (și adv.) care prezintă simetrie. 2. (mat.) relație ~ă = relație între elementele unei mulțimi în care, dacă un anumit element este în relație cu un al doilea, acesta este în relație cu primul;
IPOCRITULMAI SPUNE:
In plus Coranul descrie forma in cuvintele Madda, Madadnaha, Firsasha, Mahdan, Farashnaha, Bisata, Mihada, Dahaha, Tahaha si Sutehat. Toate inseamna plat. ”
(Surat Ar-Ra‘d, 3)
Termenul arabă “Al-madda Arda” tradus “ca intins”
în versetul de mai sus, înseamnă “a fi acoperit, răspândite, întins, a scos, extins sau deschis.”
Coranul spune că pământul este plat?
Coranul spune că Allah a făcut pământul pentru tine, ca un covor. Aceasta oferă o indicaţie a faptului că Pământul este plat. Oare acest lucru nu contrazice ştiinţa modernă stabilit?
Q. 71:19 BISATA
“Şi Allah a făcut pe pământ pentru voi, ca un covor (întins).”
[Al-Coran 71:19]
Dar teză din versetul de mai sus nu este completă. Ea continuă în versetul următor, explicând versetul precedent. Se spune:
[Al-Qur’an 71:20]PETRU CA VOI SA UMBLATI PE EL , PE CARARI LARGI !”
Un mesaj similar se repetă în Surah Taha:
MAHDAN:
[Al-Qur’an 20:53]
EL STE ACELA CARE VA FACUT PAMANTUL CA UN COVOR SI VA FACUT PE EL DRUMURI SI A POGARAT ASPA DIN CER…”
Covor poate fi, de asemenea, răspândit pe alta decât o suprafaţă plană absolut
Nu este un singur verset din Coran spune că pământul este pat.Coranul compară doar scoarţa terestră cu un covor. Unii oameni par să creadă că covor poate fi pus doar pe o suprafaţă plană absolută. Este posibil sa se raspandeasca un covor pe o sferă mare, cum ar fi pe pământ. Acesta poate fi cu uşurinţă demonstrata prin luarea unui model foarte mare a unui glob pamantesc acoperindul cu un covor.
Carpet este, în general, pus pe o suprafaţă, care nu este foarte confortabil să meargă mai departe.Coranul descrie scoarţa pământului ca un covor, fără de care fiinţele umane nu ar putea să supravieţuiască, din cauza mediului fierbinte, fluid şi ostil sub el.Coranul este, astfel, nu numai logic, acesta este un fapt ştiinţific menţionează că a fost descoperit de geologi secole mai târziu.
Pământul a fost raspandit
În mod similar, Coranul spune în câteva versete că pământul a fost întins.
Farashnaha:[Al-Qur’an 51:48]”IAR PAMANTUL L-AM INTINS SI CE FRUMOS L-AM NETEZIT ”
În mod similar, Coranul, de asemenea, menţionează în câteva versete alte,că pământul este o întindere:
[Al-Qur’an 78:6-7]”OARE NU AM FACUT NOI PAMANTUL UN PAT .SI MUNTII CA TARUSI?
Nici unul din aceste versete din Coran contin nici cea mai mică implicaţia că pământul este plat. Se indică doar faptul că pământul este spaţioasă şi motivul pentru acest spatiu de pe pământ este menţionată.Coranul glorios spune:
[Al-Qur’an 29:56]”O,ROBI AI MEI CARE ATI CREZUT !PAMANTULMEU ESTE ATAT DE INTINS !ADORATIMA PE MINE !
Prin urmare, nimeni nu poate da scuza, că el nu putea face bine şi a fost forţat să facă rău din cauza împrejurimilor şi a circumstanţelor.
Dahaha
[Al-Qur’an 79:30]”SI PAMANTUL DUPA ACEEA L-A INTINS”
Da, corect, ai dreptate. Si eu am acasa un covor de forma sferica, il tin in sufragerie…
TOATE ACELE CUVINTE NUMAI INSEAMNA PLAT?:)))
iNVATATI MAI INTAI LIMBA NOULUI TESTAMENT(GREC0-ROMAN) A VECHIULUI TESTAMENT(EBRAIC) SI DUPA ACEEA APUCATIVA DE LIMBA Coranului (ARAB)
DE TEXTE NUMAI ZIC …MAI INTAI INCERCATI SA INTELEGI TEXTELE VECHIULUI TESTAMENT :
”Isaia 23:4
Ruşinează-te, Sidoane! Căci aşa vorbeşte marea, cetăţuia mării: „Eu n-am avut durerile facerii, nici n-am născut, n-am hrănit tineri, nici n-am crescut fete.”
Ce este omul, ca sa fie curat? Si poate cel nascut din femeie sa fie fara prihana? (Iov.15:14)
Iov 25:4
Cum ar putea omul să fie fără vină înaintea lui Dumnezeu? Cum ar putea cel născut din femeie să fie curat?
Iov 25:5
Iată, în ochii Lui nici luna nu este strălucitoare, şi stelele nu sunt curate înaintea Lui;
Iov 25:6
cu cât mai puţin omul, care nu este decât un vierme, fiul omului, care nu este decât un viermişor!”
CINE ESTE MANTUITOR ?
Isaia 43
11Eu, Eu sînt Domnul, şi afară de Mine nu este niciun Mîntuitor!
Isaia 29:16
Stricaţi ce sunteţi! Oare olarul trebuie privit ca lutul sau poate lucrarea să zică despre lucrător: „Nu m-a făcut el”? Sau poate vasul să zică despre olar: „El nu se pricepe”?
INVATATI MAI INTAI TOATE ACESTE LUCRURI CA MAI APOI SA INCERCATI A INVATA SI ALTELE MULT MAI GRELE ..
CUM AR FI ”SPALATE LA FUND ” SAU ATI RAMAS LA HARTIE ”?
Ca orice alta religie, si tu incerci sa tragi spuza pe turta ta si sa ignori tot ce nu-ti place.
Bravo! keep up the good work… Intre timp pune mana si vezi cum e cu atmosfera aia de o respiri degeaba.
Vad ca tu te razboiesti pe aici cu evreii si crestinii. Nu cred c-ai nimerit bine. Aici vorbim de stiinta. Lasa propaganda, dovezile, te rog!
Pai alte erori nu gasesti?
Cat despre atmosfera nu spune Coranul ca are rol protector ?
Nu spune Coranul ca protejeaza pamantul de corpuri straine ?
34/9 “…De am voi Noi, am face pamantul sa se scufunde cu ei sau am face sa cada asupra lor bucati din cer…” (26/ 187, 50/6)
21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit”
Coranul vorbeste pe intelesul tuturor ,fie el prost sau mai putin prost , stiutor de Carte sau nu .
Incearca cu alte erori sau contradicrii ..cum ar fi Mesia …sau din prostiile care le-ai postat ..sau mai dute pe niste situri anti islamice poate mai gasesti ceva scris de cei ”netatai ori necurati”(comparatie Biblica) ,si sa-i crezi pe cuvant ..pari Neputincios si umilit .
75:3-4
”Oare socoteste omul ca Noi nu vom aduna din nou oasele sale ?
Ba Da !Noi suntem in stare sa potrivim chiar si varful degetelor sale !”
Combate si asta ca esti in stare ..bye bye si o seara buna .
Spui ca aici vorbim de Stiinta ?
Pai cataloghezi Coranul ca pe o carte de stiinta? ..eu vad ca tu aici vorbesti desre Cartea sfanta a milioane de musulmani ..Noi nu am spus niciodata ca ar fi o Carte de stiinta dar nici nu negam ca sunt anumite lucruri stiintifice relatate in aceasta Carte .
UITE DESPRE CE VORBEAI DE UNUL SINGUR AICI :
”Coranul, plin de erori stiintifice”
Erorile erau in capul tau si a celor ca tine ..eu am incercat sa te ajut ca sa nu vorbesti de unul singur ,ba mai mult am incercat sa te invat ceea ce ai presupus ca sti (Coran )..ti-am dat texte si replici la ”Erorile ” dincapul tau ..si ai ramas nepututincios si umilit .
ATENTIE !! APARE CUVANTUL”NOI” IN CORAN ,SA NU CUMVA SA-TI DEA IAR VREO EROARE IN TEASTA .
Wow. Musulmanii sunt mai agresivi decat crestinii? Sa fie din cauza unei intarzieri de aprox 600 de ani?!
@Master
Ori nu intelegi, ori te prefaci: eu vorbeam de Coran din perspectiva stiintifica, adica lucruri deja demonstrate ca nu sunt asa. Ceea ce arata ca nu e o carte divina…
Stai linistit, si Biblia are, si textele hinduse sau budiste.
Vad ca tot ii dai inainte cu taiatul si netaiatul imprejur. Crezi ca da in vreun fel legitimitate?
N-ai inteles nimic din partea cu atmosfera. In primul rand nu stii daca Mahomed se refera la atmosfera cand zice de 7 straturi protectoare ale planetei. Cand zice de bucati cazute din cer tu te gandesti la atmosfera? Meteoritii vin din aer? :)) Cade atmosfera? In al doilea rand atmosfera NU ARE 7 straturi si nu sunt simetrice asa cum iti zice tie cartea “sfanta”; in al treilea – campul magnetic si centurile Van Allen sunt si ele “straturi protectoare” ale planetei pentru ca asa scapam de radiatii, vant solar si multe altele. Aurora e cea mai buna dovada ca exista….
Faci o varza stiintifica in cap si nu intelegi nimic.
@Pi
Toate religiile sunt la fel, canibalii ti-ar lua scalpul pentru ca asa le-a zis lor spiritul junglei. :)) Nici macar nu se gandesc daca spiritul ala chiar exista si nu e doar o plasmuire a unor minte inculte, care se sperie de tunete si fulgere si care vrea sa gaseasca tipare in univers, scopuri in viata si ordine in haos…
Cand zice 34/9 “…De am voi Noi, am face pamantul sa se scufunde cu ei sau am face sa cada asupra lor bucati din cer…” (26/ 187, 50/6)
21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit”
Metoeritii vin Din Cer …Cuvantul ”ceruri” , care apare in multe versete din Coran se refera atat la cerul de deasupra Pamantului cat si la intregul Univers .
Eu prin 21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit”…inteleg ca este vorba despre Atmosfera ..daca tu intelegi altfel nu este nimic anormal , fiecare intelege cum poate si cat poate .
Iar cu simetria stai prost ..mai intai vezi ce inseamna simetrie….ti-am postat mai sus si despre asta ..
Iar cu ”cade atmosfera ”?…cine si unde se afirma asta ?
bucati din Univers pot cadea iar Atmosfera poate proteja pamantul de acele bucati ..
Canibalii erau cumva dintre strainii netaiati ori necurati care au spurcat…(Ezechiel , Isaia) …?
pi
June 30, 2011 at 12:22 am
Wow. Musulmanii sunt mai agresivi decat crestinii? Sa fie din cauza unei intarzieri de aprox 600 de ani?!
Tu de unde ai mai aparut :))))
pi
June 30, 2011 at 12:22 am
Wow. Musulmanii sunt mai agresivi decat crestinii? Sa fie din cauza unei intarzieri de aprox 600 de ani?!
DUMNEZEU NU PUTEA SA ALEAGA UN NEAM DE SODOMISTI PENTRU ULTIMA REVELATIE SI ULTIMA CARTE A ACESTEI REVELATII…
LE-A DAT-O MAI INAINTE SI NU AU FOST IN STARE SA FIE AGRESIV CU ”VRASMASUL” SI UITE CE S-A ALES DE EA (EVANGHELIA LUI IISUS )
LE-A DAT-O SI CELORLALTI MAI INAINTE SI UITE CE S-A ALES DIN TORAH ..S-A ALES TALMUDUL (LEGEA SI PORUNCILE RABINILOR) AU DAT IN SPATE CARTEA SI AU VANDUT VERSETELE CELUI PREA INALT PE UN PRET DE NIMIC.
TU ESTI DINTRE NEAMURI ?
ADICA DINTRE CEI NETAIATI ORI NECURATI ASA CUM AI NUMESC PROROCII TANACKULUI (VECHIUL TESTAMANT) , SI CAINI ASA CUM AI NUMESTE iISUS IN NOUL TESTEMANT ?
Esti dintre urmasul acelor straini netaiati opri necurati care au spurcat Caasa lui Israel si pe Israel altfel Domnul ruoand legamantul cu ei ?
@Master
Uite, eu recunosc ca sunt ateu. Tu esti musulman?
EU NU TE-AM INTREBAT DACA ESTI ATEU ,EU TE-AM INTREBAT DACA ESTI DINTRE NEAMURI ,CUM ZICE EVREUL ”GOYM” , ADICA DINTRE CEI NETAIATI ORI NECURATI ASA CUM AI NUMESC PROROCII BIBLICI .
Alhamdulillah (Multumesc Lui Allah ) sunt muslim .
Intreadevar am fost agresiv verbal dar o parte din agresivitatea mea au fost citatele biblice …Eu cand vad ca se face o nedreptate incerc sa iau masuri , daca este posibil ”cu mana ,daca nu cu vorba ,iar cel cu cea mai slaba credinta zicea profetul o face cu inima ”
Cand aveam vreo 8 ani si mergeam cu autobuzul am vazut o faza ..
” Un hot de buzunare era cu mana in poseta unei batrane ,tot autobuzul se uita la el , dar nimeni nu a intervenit , dupa ce a cobarat hotul la prima statie , au sarit toti spunand :” Doamna , Doamna v-a furat portofelul ” …eu am tacut desi nu am intervenit ca mi-a fost frica in schimb m-a durut , intervenisem cu inima , nu acceptam situatia dar nu aveam puterea sa intervin nici macar cu vorba .
Acum am 30 de ani , am practicat boxul de pe la 13 ani , finalist national 5-6 ani la rand , si finalist al centurii de aur Romania .
Acum cand ai vad pe hoti facand ceea ce fac , ce crezi ca face musulmanul de mine ? CREZI CA SUNT AGRESIV SAU NU , SI DACA AR TREBUI SA FIU AGRESIV SAU NU ? RASPUNDE TU .
DAR CRESTINII CE CREZI CA FAC ?PAI NU S-AU SCHIMBAT CA SA FACA CEVA , FAC CEEA CE FACEAU SI ATUNCI CAND AVEAM 8 ANI ..SE UITA …BA SCUZAMA ,S-AU SCHIMBAT ,ACUM NICI MACAR NU SE MAI UITA CI INTORC CAPUL .
Eu muslim asa am invatat ,urasc vrasmasii , nu pot sa-i iubesc pe raufacatori , daca imi da cineva o palma eu ai dau un croseu , cineva daca imi ia camasa eu Il dezbrac la fundul gol …
SI ASA CRED CA ESTE BINE ..NU POTI SA INCURAJEZI MURDARIA ..
IAR CU HOTII A FOST UN MIC EX ..CA PE LANGA ASTA SUNT ALTELE MULT MAI GRAVE ,IAR TU BANUIESC CA TRAIESti IN ROMANIA ,O TARA CRESTINA SI POTI SA MARTURISESTI.
Sunt femei talharite in ziua mare ..oamenii se uita , nu intervine unul ,nici macar cu vorba ,si nici nu le pare rau ..ba se intorc si se uita in alta parte prefacanduse ca nu vad .
Unde vroiam sa ajung ..la cele afirmate mai sus de Daniel Ionascu ..el nu a vazut un Coran arab in viata lui si s-a apucat sa afirme cutare cutare sunt erori si se pare ca el din toate erorile doar intr-una a ajuns sa creada ca este eroare si de asta nici macar nu este sigur , si anume ca versetul ..21/32 “Si noi am facut cerul ca un acoperis bine pazit” nu se refera la atmosfera ,sa zica el atunci la ce se refera daca stie mai bine ..
Bag mana in foc ca asta nu stie limba vechiului testament si nici a noului testament si bag mana in foc ca nici macar traducerile acestora in limba romana nu le-a citit ..pai si atunci este drept sau este el in masura sa afirme ”Coranul, plin de erori stiintifice”
In primul rand nu a spus nici un musulman ca El, Coranul este o Carte de stiinta ,in aldoilea rand el nu este cunoscator de Coran a dovedito prin afirmatiile facute unde eu am comentat la majoritatea ..
si daca nu este IPOCRIT sa aduca veresetul unde afirma Coranul ca Issus este Mesia si sa mai aduca versetul unde Coranul neaga ca Iisus este MESIA ? ASA CUM AFIRMA
SI DACA N-O FACE , SI NO VA FACE , ATUNCI INSEAMNA CA ESTE UN CRETIN , SCUZE CRESTIN AM VRUT SA ZIC , CI NU ATEU ASA CUM AFIRMA , MAI ESTE SI IPOCRIT SI RAU INTENTIONAT .
Pai pot fi eu indiferent la asemenea ”scarbe ” asa cum ai numeste prorocul biblic Isaia ?
ca deobicei mie imi place sa si dau citatul cu pricina atunci canbd mananc un ”rahat” ca sa nu fiu ipocrit , s-a fac pe cel care a citit si stie dar in schimb sa nu am nici-o treaba ..
isaia41
24. Iata ca nu sunteti nimic, si lucrarea voastra este nimic; o scarba este cine va alege pe voi. (se refera la cei netaiati ori necurati care ”se inchina inaintea lucrarii facute de ”mainile lor nelegiute” ”spune prorocul..)
Si sfatuiesc Ateii care nu sunt ipocriti ,si care sunt Atei datorita dezamagirii lor din partea Cretinismului ..scuze Crestinimului am vrut sa zic , si din cauza celor care se numesc preoti si calugari si care sunt ”FATA CRETINSMULUI”
Sunteti Atei datorita lor si a religiei care au predat-o iar unii dintre voi nu i-au crezut si nu au simtit credinta si dreptate in cele spuse de acesti ”INVATATORI” AI CRESTINISMULUI..EU AI NUMESC IN LOC DE INVATATORI , IMPOSTORI CARE SE DAU SLUJITORI… SI PROFITA DE CEI SARACI IN DUH FACANDUI PUR SI SIMPLU LA BUZUNARE ..
DACA VRETI SA CUNOASTETI O ALTA RELIGIE PUR SI SIMPLU DIN CURIOZITATE SAU PENTRU CA ASA SIMTITI , FIE EA RELIGIA ISLAM SAU ORICARE ALTA ,INTREBATII PE CEI CARE SUNT IN MASURA SA RASPUNDA LA INTREBARILE VOASTRE ..DAR NU INTREBATI CA TOT VOI SA AFIRMATI CA STITI MAI BINE SI SA ARUNCATI CU NORORI …”Dumnezeu nu este cu nebagare de seama la ceea ce faceti” spune Sfantul Coran .
Cei mai mari savanti au spus :” Exista un Creator ” Creatia este prea perfecta ..cineva a facut toate acestea au spus si o spun marii oameni de stiinta .
IATA CE A SPUS CREATORUL :
75:3-4
”Oare socoteste omul ca Noi nu vom aduna din nou oasele sale ?
Ba Da !Noi suntem in stare sa potrivim chiar si varful degetelor sale !”
Ce reactie crezi ca au avut necredinciosii cand au auzit aceste versete revelate pentru prima data acum 14 sec ?
au spus :” NEBUN !! VRAJITOR!!
Iar cerul l-am inaltat cu puterea Noastra si Noi il largim”(51:47)(EXPANSIUNEA UNIVERSULUI)
AU SPUS :”NEBUN!! VRAJITOR !! POET !!! ”’ DAR EI ERAU PRINTRE CEI MAI MARI POETI DIN LUME LA ACEA VREME SI NU AU REUSIT MACAR UN VERSET ASEMANATOR CORANULUI SA COMPUNA TOTI ACESTIA LA UN LOC NICI PANA IN ZIUA DE AZI .
Pentru unele afirmatii de genul (stiintifice ) Cretinsmul i-a ars de vii pe marii savanti ..din cauza asta Esti Ateu , daca estI, asa cum ai spus ,si nu esti ipocrit ca cel de mai sus .
ATENTIE !!!
MUSULMANII NU SUNT MISIONARI .
DAR INTERVIN ATUNCI CAND SUNT ATACATI ..FIZIC -VERBAL -SAU CU INIMA , ASA CUM AU FOST INVATATI .
IAR ALLAH NE-A SPUS NOUA MUSULMANILOR PRIN PROFETUL NOSTRU MUHAMMAD (SALALLAHU ALEHI WE SALLEM ):
”Nu este cu putinta silirea la credinta!” (Baqara,256)”
“De ar fi voit Domnul tău, toţi de pe pământ ar fi crezut la un loc. Vrei să-i sileşti pe oameni să creadă?” – (10,99)
Care-i relevanta daca e sau nu “dintre cei netaiati”? Asta e problema de etnie sau nationalitate, deci nu mai incurca ciorbele: religia e una, natia e alta.
Simplul fapt ca tu zici ca suntem “necurati” arata ca te crezi superior fara a te baza pe nimic si mai ai mult pana la a intelege ce se intampla cu Universul asta…
PS: “003.045
YUSUFALI: Behold! the angels said: “O Mary! Allah giveth thee glad tidings of a Word from Him: his name will be Christ Jesus, the son of Mary, held in honour in this world and the Hereafter and of (the company of) those nearest to Allah;
PICKTHAL: (And remember) when the angels said: O Mary! Lo! Allah giveth thee glad tidings of a word from him, whose name is the Messiah, Jesus, son of Mary, illustrious in the world and the Hereafter, and one of those brought near (unto Allah).
SHAKIR: When the angels said: O Marium, surely Allah gives you good news with a Word from Him (of one) whose name is the ‘. Messiah, Isa son of Marium, worthy of regard in this world and the hereafter and of those who are made near (to Allah)”
Coranul, sura 3
Relevanta daca e sau nu dintre cei netaiati ori necurati este oproblema Biblica iar Biblia nu cred sa fie ciorba (sau poate ai dreptate ) ..poate au facut-o supa Cretinii ..dar fiecare crede ce vrea si are parerea lui .
Simplu fapt ca ”eu zic ” NECURATI…
ATENTIE :
NU EU ZIC , EU CITEZ CE AU SPUS PROROCII BIBLICI …NU MUHAMMAD SI NU EU SPUN ASTA ..
Iisus i-a numit caini
Isaia i-a numit netaiati ori necurati
Ezecjiel i-a numit ”strainii netaiati care au spurcat….”
Ezechiel ai numeste si spurcati dupa cum ai vazut .
Asa cum spunea Isaia ”acestia sunt cei care se inchina inaintea lucrarii facute de mainile lor nelegiute ..acestia slujesc Creatiei si nu Creatorului ” astfel incalcanduse prima dintre porunci .
Referitor la versetul Coranic, eu ti-l le dau in Romana ”o traducere a ligii Islamice a sensurile Coranului in lim ba Romana ” sunt cu Cartea in fata .
Nu- ti voi da nici in Turca , nici in Gemana sau Araba , ca sa intelegi , ati dau in limba ta materna (In cazul in care esti Roman ,dar daca esti Britanic atunci imi spui si vorbim in Britanica )
3:45 Ingerii au zis :” O ,Maria ! Allah ati vesteste un Cuvant din partea Lui : numele lui va vi Al-Masih ,Isa ,fiul Mariei ,maret in aceasta lume cat si in lumea de Apoi si unul dintre cei mai apropiati de Allah .
Acesta este versetul din Coran din sura Al ‘Imran .
Ce ai vrut defapt sa demostrezi cu acest verset , ca Iisus apare in Coran ca fiind Mesia ?
Da asa apare si nici un musulman nu contesta asta …acum vino si cu versetul in care zici tu ” Coranul afirma ca Iisus este Mesia apoi o neaga”
De afirmat ai dovedit ca afirma chiar daca ai dat un copy paste , se accepta , dar acum dovedeste ca si neaga , asta daca nu esti ipocrit .
Tu ai facut o problema in a delimita curati/necurati, ca ai tot repetat pe parcursul a 2-3 posturi. Nu are nicio importanta ca te-ai nascut intr-un popor sau nu… Nu exista popor ales: egiptenii antici se credeau popor ales, la fel evreii, dacii, incasii, aztecii etc…
Problema cu negarea lui Iisus dupa ce tocmai ce ti-am dat cu virgula e chiar un mare noian de citate pe care tot tu le-ai dat mai sus pentru a demonstra ca nu exista un Mantuitor.
Ori Mahomed nu stia ce-i aia Mesia (Al-Masih), ori nu l-a recunoscut, deci e o ipocrizie. Deci oricum e o contradictie. I-a trecut si lui ceva pe la ureche de la negustorii evrei si crestini pe care i-a intalnit in cale, a introdus in text, dar apoi a trecut mai departe pentru ca nu a realizat ce grozavie a putut scrie. Te bazezi pe cartea lui Isaia de parca ar fi inatacabila. Stii oare ca au fost 3 autorii cartii lui Isaia si nu 1 cum invata Biblia?
Am dat citatul asta pentru a demonstra ca si Coranul se contrazice in multe feluri, chiar cu propriile-i citate. Din partea mea a demonstra sau nu ca Iisus e Mesia e exercitiu degeaba, sunt doar certuri teologice.
Nici macar nu se stie stiintific exact daca Iisus a existat si nu e doar o adunare sincretica de idei contemporane vremii lui. Si daca a existat a fost total diferit de cum il prezinta Evangheliile canonice sau apocrife, Coranul si alte carti. Va pierdeti in detalii… Si stii vorba aia, cine se ascunde in detalii, nu? :))) =))
Ce inseamna Mesia ?:))))
Tu sti mai bine ce inseamna Mesia decat o stiu iudeii si arabii ? ma faci sa rad .
Mesia inseamna MANTUITOR?
sI CARE ESTE CONTRADICTIA DIN CORAN REFERITOR LA MESIA ?
CITATELE CARE LE-AM DAT CA SA DEMOSTREZ CA NU EXISTA DECAT UIN SINGUR MANTUITOR AU FOST CITATE BIUBLICE ..DAR ATI POT DA SI CITATE CORANICE …DAR VAD CA TU NU ESTI INCA FAMILIARIZAT CU BIBLIA ..DE CORAN PREFER SA NU-TI MAI VORBESC ..
CONCLUZIA :
ESTI UN IPOCRIT
zici tu ” Coranul afirma ca Iisus este Mesia apoi o neaga”
ADU DOVADA IPOCRITULE !
PUNE TEXTUL CORANIC AICI SI EU IMI VOI CERE SCUZE FATA DE TINE SI MA VOI DOVEDI FIIND IPOCRIT EU CI NU TU ..
DAR NU O VEI FACE ASA CUM NU AU FACUT-O CACI ESTI UN IPOCRIT ..CEEA CE AFIRMI TU NU EXISTA .
IISUS IN CORAN ESTE MESIA FIUL MARIEI NASCUT DE MARIA CI NU DE DUMNEZEU , IAR MESIA NU INSEAMNA MANUITOR SI NICI FIUL LUI DUMNEZEU SI NICI DUMNEZEU INSUSI ..MESIA IN TRADUCERE INSEAMNA CEL UNS …VEZI CA AU FOST MULTI ALTII NUMITI MESIA SI INAINTE DE IISUS IN BIBLIE ..EX DAVID , ISRAEL ETC BA MAI MULT AU FOST NUMITI FII LUI DUMNEZEU ..”’ TU ESTI FIUL MEU ASTAZI TE-AM NASCUT ” CU AFIRMATII DE GENUL REFERITOR LA ISRAEL , DAVID SI ALTII.
DAR IPOCRITII AU LUAT-O LA PROPRIU PE CAND DUMNEZEU NU NASTE ..EI (IPOCRITII) NU FAC DIFERENTA INTRE PRORPRIU SI FIGURAT DE ALTELE CE SA MAI ZIC .
EI (IPOCRITII) DE EX CICA ”BEAU SANGELE DOMNULUI SI MANANCA DIN TRUPUL LUI ” BANUIESC CA LA FIGURAT , PAI SI DE CE NU SUNT SI FIIII LUI DUMNEZEU TOT LA FIGURAT , DUMNEZEU NASTE ? AI INTREB PE CRETINI .
IISUS ESTE FIUL NASCUT CI NU FACUT DE DUMNEZEU ?
SAU CUM ZICE CREZUL PAGAN AL STRAINILOR NETAIATI …(CREZUL NICEEAN )
”IISUS ESTE DE-O FIINTA CU TATAL , DE-O ESENTA CU TATAL ,LA FEL CA SI TATAL ?
BINE EU AM INTELES CA NU ESTI ATEU ASA CUM AI AFIRMAT SI CA ESTI IPOCRIT ..
ADU TE ROG CITATUL CORANIC UNDE IISUS ESTE NEGAT CA FIIND MESIA ..DACA NU O FACI SI NU O VEI FACE , SA-TI CERI SCUZE FATA DE MUSULMANI PENTRU CELE AFIRMATE FARA TEMEI ..ASTA DACA VREI SA MAI STAM DE VB ,IN CAZ CONTRAR VEI RAMANE SINGUR ASA CUM TE-AM GASIT .
Master, dupa parerea ta, dintre Biblie sau Coran care e mai “sacru” (a se observa ghilimelele!)? Sau ambele sunt la fel de primitive!
AMANDOUA SUNT LA FEL DE SACRE IN FORMA IN CARE AU FOST LASATE ,RELATATE OAMENLIOR .
NU AR FI EXISTAT CORANUL DACA NU AR FI EXISTAT BIBLIA (TANACKUL) SI NU AR FI EXISTAT EVANGHELIA DACA NU AR FI EXISTAT BIBLIA (TANACKU;) SI NU AR FI APARUT CORANUL DECAT DUPA EVANGHELIE (INJIL)
NICI IISUS NU AR FI APARUT DACA NU EXISTA MOISE SI ARON , SI NICI MUHAMAMD NU MAI VENEA DACA IISUS NU PLECA (CAP IOAN)” ESTE BINE CA SA PLEC , CA DACA PLEC EU VA VENI EL ..DACA EU NU PLEC EL NU VA VENI”) ”SI CAND VA VENI VA VA ADUCE AMINTE TOATE CATE V-AM INVATAT SI VA SPUNE ADEVARUL DESPRE MINE ”(CAP IOAN )
CINEVA ADUCE AMINTE ALTCUIVA NUMAI IN CAZUL IN CARE PERSOANA RESPECTIVA UITA SAU A UITAT .
DE CE TREBUIA SA LE ADUCA AMINTE CINEVA CELOR CARE AVEAU EVANGHELIA ?
DE CE TREBUIA SA SPUNA ADEVARUL CINEVA DESPSRE IISUS CELOR CARE AVEAU EVANGHELIA ?
PENTRU CA ACESTIA URMAU SA UITE SI SA DISTORSIONEZE MESAJUL INITIAL ..
DAR IISUS FIIND MARE PROROC IN VORBA SI IN FAPTA ASA CUM ESTE DESCRIS A PROROCIT LUCRUL ACESTA SI LE-A VESTIT :”
”Multi imi vor zice in ziua aceea :” Doamne , Doamne , nu am facut noi minuni in numele tau ? nu am scos noi draci tot in numele tau ? si nu am facut Toate astea in numele tau? ATUNCI LE VOI SPUNE SINCER :” PLECATI DE AICI , NU VA CUNOSC , VOI TOTI CEI CARE LUCRATI FARADELEGEA .
EU DUPA CREDINTA MEA SPUN SINCER :
TOTI CEI CARE IL NUMESC PE IISUS SAU PE ORICARE ALT OM NASCUT DIN FEMEIE , DUMNEZEU …DUPA CARTI SI PROROCI SUNT CEI CARE LUCREAZA FARADELEGEA.
IAR PENTRU TINE AM O VESTE :” DACA INTREDEVAR ESTI ATEU”
MAI DEGRABA ESTE MANTUIT UN ATEU DECAT UN CRETIN ..
NU O MAI LUNGESC , DAR DACA VREI SA STI DE CE ASA ? ATI VOI RASPUNDE ALTADATA .
1. “DE CE TREBUIA SA LE ADUCA AMINTE CINEVA CELOR CARE AVEAU EVANGHELIA ?”
Mica problema e ca nu exista doar o evanghelie (ci cel putin 4 oficiale care se contrazic)
2. “IAR PENTRU TINE AM O VESTE :” DACA INTREDEVAR ESTI ATEU”
MAI DEGRABA ESTE MANTUIT UN ATEU DECAT UN CRETIN ..”
Sunt ateu 100% dar, totusi, sunt mahnit cum gandesti! Nu cred poti sa intelegi de ce sunt mahnit (chiar daca eu despre crestini am o parere total negativa/proasta). Daca citesti ce am scris/spus pe acilea vei intelege ce cred despre crestini… dar nu numai despre ei!
3. Si nu mai folosi MAJUSCULE ca ma dor urechile!
4. Dar cel mai important: Nu vreau sa fiu mantuit!!!! Poti pricepe asa ceva?
1.Musulmanii cred in Injill(evanghelia) care i-a fost data lui Iisus . Ca ce au facut imparatii Romani si cei care i-au slujit duipa….e treaba lor .
2.NO COMENT
3 Da pot pricep
Avem dreptul sa alegem ceea ce vrem si ceea ce nu .
Iar ce am spus eu mai spus ” ca un ateu poate fi mantuit mai degraba decat un Cretin ” a fost doar o parere .
WOW. Deci frate Master , ai vorbit doar cu atei care cauta sa profaneze adevarata cale catre Dumnezeu. Insa eu as putea sa port un dialog cu tine fara agresiuni ci spre intelepciune amandurora pt ca si tu ai facut niste greseli in interpreatrea BIBLIEI , ai luate anumite paragrafe le-ai intors si a iesit ceva convenabil : id-ul meu este alin_sabio@yahoo.com putem discuta 😉
La judecata de apoi vom fii lamuriti pe deplin, atat musulmanii cat si crestinii!
Musulmanii in calduri, vor astepta nerabdatori virginele…(fictive binenteles), dar vor fii surprinsi sa vada ca aceste calduri sunt emanate de fapt de flacarile iadului!
Vorba lui Lapusneanu: “prosti da’ multi!”
As fii foarte curios sa aud o experienta actuala a vre-unui musulman cu Alah….care le asculta rugaciunile
Citatele Domnului Isus nu se iau selectiv, argumentandu-ne doar ideile ns musulmane: “21. Şi Iisus i-a zis: Femeie, crede-Mă că vine ceasul când nici pe muntele acesta, nici în Ierusalim nu vă veţi închina Tatălui.”
Ma doare pentru ei….sincer….Avraam a vrut sa-L “ajute pe Dumnezeu” culcandu-se cu Agar, si uite astazi greseala: ne intra cu avioanele in blocuri, arunca masini in aer, si terorizeaza intreg pamantul legandu-si dinamita de ei si aruncand mase de ameni in aer…asta sa fie oare voia Lui Alah?
La judecata de apoi vom fii lamuriti pe deplin, atat musulmanii cat si crestinii!
Musulmanii in calduri, vor astepta nerabdatori virginele…(fictive binenteles), dar vor fii surprinsi sa vada ca aceste calduri sunt emanate de fapt de flacarile iadului!
Vorba lui Lapusneanu: “prosti da’ multi!”
As fii foarte curios sa aud o experienta actuala a vre-unui musulman cu Alah….care le asculta rugaciunile
Citatele Domnului Isus nu se iau selectiv, argumentandu-ne doar ideile ns musulmane: “21. Şi Iisus i-a zis: Femeie, crede-Mă că vine ceasul când nici pe muntele acesta, nici în Ierusalim nu vă veţi închina Tatălui.”
Ma doare pentru ei….sincer….Avraam a vrut sa-L “ajute pe Dumnezeu” culcandu-se cu Agar, si uite astazi greseala: ne intra cu avioanele in blocuri, arunca masini in aer, si terorizeaza intreg pamantul legandu-si dinamita de ei si aruncand mase de ameni in aer…asta sa fie oare voia Lui Alah? Hmm
Ezechiel 44:7
Aţi băgat în Locaşul Meu cel Sfânt nişte străini cu inima netăiată împrejur şi cu carnea netăiată împrejur, ca să-Mi spurce Casa; aţi adus pâinea Mea, grăsimea şi sângele înaintea tuturor urâciunilor voastre şi aţi rupt astfel legământul Meu.
Ezechiel 44:9
Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu: „Niciun străin, netăiat împrejur cu inima şi netăiat împrejur cu trupul, să nu intre în Locaşul Meu cel Sfânt, niciunul din străinii care vor fi în mijlocul copiilor lui Israel.
isaia52:1. Trezeşte-te, trezeşte-te, îmbracă-te cu puterea ta, Sioane, înveşmântează-te în haine de sărbătoare, Ierusalime, cetate sfântă! Că nu va mai intra în tine cel netăiat împrejur şi cel necurat!
Paganii spun : ”Dumnezeu s-a nascut ” Dumnezeu a nascut ” Dumnezeu este fiul omului ” Dumnezeu are egali , parteneri , asociati ”
Fii lui Avraam spun :
Dumnezeu este Unic , El nu zamisleste si nu este nascut , si nu are pe nimeni egal ”
Dumnezeu face , creeaza ”
strainii netaiati (Paganii )spun in ”crezul” lor :” …… cel nascut ci nu facut ..de-o esenta cu Tatal..” astea sunt vorbele lor .
Paganii mai spun: ”Avraam a vrut sa-l ajute pe Dumnezeu ”
Noi spunem : ”Dumnezeu nu are nevoie de ajutor , Avraam a avut nevoie de ajutorul Lui iar Dumnezeu l-a ajutat, si i-a daruit pe Ismael si Isaac si i-a promis ca fiii lui ai vor sluji in adevar si ca ei vor mosteni pamantul..”vor fi cat numarul stelelor ..” Dumnezeu i-a promis si Dumnezeu se tine de promisune ..iata ca sunt cat numarul stelelor fiii lui Avraam , ca asa a vrut cel Unic si Atotputernic .
Strainii netaiti si necurati nu vor intra in Casa mea cea Sfanta ” zice Domnul.
Strainii netaiati si necurati sunt fiii lui Avraam ?:))) vor spune paganii :”Da! caci sunt in stare .
Ei se amagesc spunand :” Noi suntem mantuiti dupa credinta …a murit cineva pentru noi ca sa fim mantuiti dupa credinta ..caci faptele lor erau si sunt asa cum sunt .
Fiii lui Avraam le transimit:” Nici un suflet nu va purta povara altui suflet , ci fiecare va fi rasplatit dupa faptele sale ..iar copii nu mostenesc nici un pacat , copii sunt nevinovati pentru faptele josnice ale parintilor ..si nu va fi nedreptatit nici un suflet .Dumnezeu va judeca cu dreptate pe fiecare pentru ceea ce a dobandit si agonisit.
Cei necredinciosi se cunosc dupa faptele lor , asa si cei credinciosi ..dupa faptele lor ai ve-ti deosebi .
Ce este omul, ca sa fie curat? Si poate cel nascut din femeie sa fie fara prihana? (Iov.15:14)
Iov 25:4
Cum ar putea omul să fie fără vină înaintea lui Dumnezeu? Cum ar putea cel născut din femeie să fie curat?
Iov 25:5
Iată, în ochii Lui nici luna nu este strălucitoare, şi stelele nu sunt curate înaintea Lui;
Iov 25:6
cu cât mai puţin omul, care nu este decât un vierme, fiul omului, care nu este decât un viermişor!”
Isaia 43
11Eu, Eu sînt Domnul, şi afară de Mine nu este niciun Mîntuitor!
Isaia 29:16
Stricaţi ce sunteţi! Oare olarul trebuie privit ca lutul sau poate lucrarea să zică despre lucrător: „Nu m-a făcut el”? Sau poate vasul să zică despre olar: „El nu se pricepe”?
Buna.ma amestec cam tarziu in toata discutia ,acum am citit articoul.mi se pare interesanta dezbaterea dintre voi…. Eu sunt inca in religia crestina , dar prietenul meu este musulman . Am fost invatata de mica sa merg la Biserica dar nu am citit niciodata Biblia..in schimb am inceput sa citesc Sfantul Coran.ideea in felul urmator..musulmanii au respectat fiecare religie , si tot nu inteleg de atatea discutii despre islam , ce e corect si ce nu. Nu va obliga nimeni sa credeti .la Judecata de apoi veti sta singuri si veti raspunde pentru faptele voastre…si toate cuvintele urate spuse despre musulmani ” ca se sinucid legati cu bombe pe ei , asa o fi voia lui Alah ” scria cineva mai sus…dar oare in crestinism o fi voia lui Dumnezeu ca mamele sa si omoare copii , tati sa-si violeze ficele ? Si asa mai departe…nu mi se pare normal cum preotul percepe taxa pt iertarea pacatelor….si multe alte exemple…oricum.vroiam sa doar sa spun , nu va obliga nimeni sa credeti dar nu ii jigniti pe cei care cred !
datoria unui musulman este sa spele de 5 ori pe zi inainte sa se roage.. Pe cand in Sfanta Biserica preotii incep sa pipaie fetele la slujba ,ametiti bine de sangele Domnului 😉
Editat: **** nu voi intra in dezbateri cu idioti ca voi,…. va spun doar intrati pe youtube si scrieti cuvantul ,CONVERTED ca sa vedeti cati oameni de stiinta s-au convertit la islam… ramineti voi crestin ca nici islamul nici dumnezeu nu are nevoie de voi … niste idioti romani numai ce ati iesit de sub comunism si din foame ****
Admin: Crezi ca daca injuri demonstrezi ceva?
MASTER INCLUS DIN GRESEALA