Amazon ironizeaza Apple, Microsoft rade de Samsung
Scris de Daniel Ionascu
Spiritul Sarbatorilor de iarna isi din ce in ce mai bine simtita prezenta in lumea tehnologiei. Si, cu atatia giganti luptandu-se pentru portofelul nostru, doar nu va asteptati ca totul sa fie numai veselie si urari de bine.
Intr-o reclama la tableta Kindle Fire HDX 8.9, Amazon ia in deradere noul iPad Air. O voce cu accent britanic, care duce cu gandul la Jony Ive – vicepresedinte pentru design si creator al unora dintre cele mai iconice produse de pe planeta – lauda caracteristicile produsului. „Acesta este magicul iPad Air”, incepe reclama. Poate observati folosirea cuvantului „magic”, folosit atat de des in campaniile de marketing ale Apple.
Vocea britanica spune cat de bun, de „uluitor” si de usor este gadgetul.
Dupa care urmeaza o voce cu accent tipic american, de la care aflam ca noul Kindle Fire HDX are un milion de pixeli mai mult decat iPad Air si este cu 20% mai usor. Si este mai ieftin. „Aha”, spune in final vocea britanica, batand in restragere…
Cat despre Microsoft, dupa ce a tot luat in raspar tabletele Apple si politica Google de a scana mailurile pentru a plasa reclame, acum a venit randul Samsung.
Gigantul din Redmond a trecut la alta tinta: tableta Samsung Galaxy Tab 10.1. Si pentru asta o aduce in atentie propria tableta Surface RT. Microsoft subliniaza ca dispozitivul sau vine cu un port USB full, ceea ce inseamna ca in timp ce iti poti incarca gadgetul poti conecta si un aparat foto pentru a descarca poze. Si proiectarea pe un televizor este usoara, prin portul HDMI.
In alta reclama din aceeasi serie, Micrososoft spune ca Surface RT suporta logarea pe mai multe conturi de utilizator, pe cand dispozitivul Samsung nu face asta.
Si se mai mira lumea de ce au devenit Sarbatorile doar un prilej de consumerism feroce…
Etichete: Amazon, Android, Apple, extern, iOS, iPad Air, Jonathan Ive, Kindle Fire HDX, Microsoft, recomandari, Samsung, Samsung Galaxy Tab 10.1, stiri, tablete, video, Windows RT