Comision la vanzari de apartamente prin mobil: 1000 de Euro

Scris de

1000 Euro - GreenfieldImpact Developer & Contractor a ales sa adauge o componenta de mobile marketing campaniei “1000 euro pentru recomandarea ta”, pentru a impulsiona vanzarile apartamentelor in ansamblul rezidential Greenfield Residence. Compania Voxline Communication a fost cea care a oferit suportul mobil, prin crearea mobisite-ului, completand astfel planul de comunicare si interactiune cu potentialii beneficiari prin cel mai la indemana mijloc de comunicare: telefonul mobil.

“Voxline Communication a sustinut campania online prin crearea si adaptarea mobisite-ului m.1000euro.ro pentru mai multe rezolutii si modele de telefoane. De asemenea, am implementat pe site-ul mobil functiile click2call prin care poti apela direct de pe mobil un numar de telefon dedicat campaniei si click2sms prin care poti trimite prin sms informatii despre campanie prietenilor din agenda ta de telefon”, a spus Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.

„In Romania, statisticile oficiale arata ca navigarea pe internet cu ajutorul telefonului mobil castiga tot mai mult teren de la un an la altul. La sfarsitul anului trecut erau peste 25,4 milioane de utilizatori activi de telefonie mobila si 4,58 milioane aveau abonament sau cartela preplatita cu acces la internet. Acesti oameni poate ca nu se uita tot timpul la televizor si nu rasfoiesc ziare, insa au in permanenta telefonul mobil la ei, citesc mesaje si acceseaza site-uri prin intermediul acestuia. Sunt persoane conectate, deschise la nou, cu aspiratii inalte sau din randul managerilor – care fac parte din segmentul de beneficiari interesati de un stil de viata confortabil si sanatos asigurat de locuintele amplasate in polul urban Greenfield”, a declarat Loredana Rosu, senior brand manager al grupului Impact SA.

Mobisite-ul a fost promovat catre utilizatorii romani de internet mobil si a fost primit cu succes – proiectul va continua pana la sfarsitul lunii iunie, iar in functie de rezultate (mai exact de finalizarea recomandarilor pentru achizitii de apartamente primite in mediul mobil), el se poate chiar prelungi. Pentru inscriere, cei interesati au avut la dispozitie atat site-ul mobil al campaniei m.1000euro.ro sau la numarul de telefon 021.40.10.600 (dedicat acestui canal mobil).

Campania mobila se incheie pe data de 30 iunie 2010 si a facilitat construirea unei baze de date cu recomandari pentru cumpararea de apartamente construite de dezvoltatorul Impact Developer & Contractor, folosind exclusiv mediul mobil. Au fost deja inregistrati peste 15.000 utilizatori unici pe site-ul mobil si aproximativ 100 de recomandari. Campania a beneficiat de asemenea de expunere catre utilizatorii de internet mobil de peste 2.000.000 afisari.

Pentru fiecare recomandare care se finalizeaza intr-o tranzactie, utilizatorul online/mobile care a facut recomandarea respectiva urmeaza sa intre in posesia sumei de 1000 Euro.

Sursa: Renne
Sursa foto: Renne

Etichete: , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.