Yahoo! se aliaza cu Samsung pentru televizoare inteligente

Scris de

Pionierul internetului se aliaza cu conglomeratul sud-corean intr-o miscare surprinzatoare, ce va aduce platforma Yahoo Connected TV pe toata gama de SmartTV-uri lansate de Samsung in 2012.

Parteneriatul multianual creste si mai mult prezenta Yahoo pe televizoarele inteligente, dupa ce compania a semnat intelegeri similare in anii trecuti si cu Sony, Toshiba, Vizio si ViewSonic. Spre deosebire de aplicatiile “traditionale” pentru smart TV-uri, Yahoo aduce continut interactiv in functie de programul la care te uiti, precum detalii despre filmul in cauza. Vei avea optiunea de a folosi smartphone-ul sau tableta ca telecomanda sau widgeturi cu informatii bursiere ori despre vreme. Sau poti juca jocuri. De asemenea, este disponibila tehnologia SoundPrint, care recunoaste automat serialele si filmele in genul Shazam. Dintre televiziuni, in acest moment exista ca parteneri National Geographic si Showtime.

Partea proasta este sistemul va furniza reclame interactive, adica pe langa cele pe care deja le vezi in program iti va aparea o avalansa de notificari care te vor agasa ca si pe smartphone. Partea buna e ca daca vezi o reclama la un produs care te intereseaza poti gasi imediat mai multe detalii despre acesta, precum pretul sau locul cel mai apropiat de unde se poate cumpara. Platforma Yahoo va fi integrata in toate televizoarele, inclusiv cele deja vandute, printr-un update de firmware si este vorba doar de cele cu soft propriu Samsung.

Miscarea pune Yahoo! tot mai mult in concurenta cu Google TV, chiar daca platforma rivalei nu a prea avut succes de la lansarea din 2010, chiar daca atat Sony, cat si LG si Samsung au lansat produse cu acesta. Totul se va schimba, insa, daca Apple isi va lansa propriul HDTV. Prin Yahoo Connected TV, compania deschide calea pentru un nou influx de venituri, pentru ca batalia viitorului se va desfasura pe televizor, nu pe calculator, smartphone sau tableta.

Un studiu din septembrie al NPD arata ca SmartTV-urile, care ofera aplicatii si conexiune la internet, vor inregistra in acest an o crestere de 15%. In Japonia penetrarea este de 55% iar in China si UE este de peste 40%.

Sursa: Engadget
Sursa foto: ycorpblog.com

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.