Cum a fost reflectata moarta lui Osama bin Laden pe retelele sociale
Scris de Evelina Catoi
In ultimele 24 ore, vestea mortii lui Osama bin Laden s-a raspandit pe retelele sociale cu o rapiditate observata numai in cazul celor mai dramatice evenimente mondiale.
Multi dintre noi au primit anuntul pe Facebook sau Twitter inainte de a urmari presa traditionala.
Intr-un sondaj efectuat printre cei 20.000 cititori Mashable, 20% au aflat stirea pe Facebook, iar alti 31% pe Twitter.
Duminica seara, utilizatorii aplicatiei Foursquare au inceput sa creeze locuri cu numele “Osama bin Gonathon”.
Tot duminica, o pagina pe Facebook numita Osama bin Laden is dead a devenit virala, dar sustinatorii acesteia propuneau ideea ca Osama murise cu mult inainte de anuntul prezidential.
Poza ce ii infatiseaza pe Obama si staff-ul sau urmarind raportul despre raid a avut 13.000 vizualizari pe minut.
Cautarile pe Yahoo s-au intetit, iar organizatii precum ABC News si Associated Press au transmis stiri importante via YouTube.
Concluzia: Moartea lui Osama bin Laden a cauzat un val urias de trafic pe internet.
Etichete: extern, Facebook, Foursquare, Osama Bin Laden, retele sociale, social media, stiri, Twitter