Disney impune reguli pentru reclamele la junk-food

Scris de

Robert Iger, directorul executiv al Walt Disney, s-a intalnit cu prima doamna a Statelor Unite ale Americii, Michelle Obama, pentru a discuta noi restrictii asupra reclamelor la junk-food din programele pentru copii si de pe site-urile colosului media.

Disney este cea mai mare companie de divertisment din lume, detinand atat studiori de filme cat si statii radio, reteaua de televiziune ABC sau parcurile de distractii Disneyland. Fiind atat de mare, compania este privita ca un fel de arbitru in industria media. Compania a generat trecut venituri de 7,6 miliarde de dolari prin retelele sale media, in crestere cu 8%.

Kraft Foods, McDonald’s sau Nestle sunt printre principalele companii care vor fi afectate. Acestea vor primi seturi de reguli. Bugetele pentru reclama ale acestor companii sunt uriase, spre exemplu numai Kraft pompand anual 400 de milioane de dolari in televiziuni sau retele de cablu, potrivit Kantar Media.
Potrivit regulilor, un meniu complet nu trebuie sa aiba mai mult de 600 de calorii iar un fel de mancare sa nu aiba peste 200. Totusi, acestea nu vor intra in aplicare decat din 2015, din cauza contractelor actuale…

Sursa: Bloomberg
Sursa foto: Tribune.com.pk

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.