LinkedIn se transforma in companie mass-media

Scris de

“Facebook pentru job-uri”, asa cum e cunoscuta reteaua sociala LinkedIn, se transforma incet dar sigur intr-o companie mass-media, scrie MarketWatch intr-un comentariu.

Sursa citata mentioneaza ca anul trecut jurnalist Dan Roth a trecut de la Time Inc, unul dintre simbolurile vechiului jurnalism, pentru a deveni editor executiv la LinkedIn.
Anterior, Roth a scris in revistele Fortune sau Portfolio, insa acum se ocupa de sectiunea jurnalistica a retelei profesionale, numita LinkedIn Today.

Astfel, LinkedIn a devenit un agregator de stiri din tot felul de surse, pe baza intereselor fiecarui utilizator. Reteaua sociala are integrat butonul LinkedIn Share in peste 300.000 de site-uri de pe net, ceea ce transmite continut media pe platforma LinkedIn.
Compania se bazeaza pe un algoritm care alege prin numeroase metode care sunt subiectele in trend iar peste 95% din stirile de pe LinkedIn Today sunt votate colectiv de membrii retelei. Aceasta are acum 150 de milioane de utilizatori.
Pe langa stirile importante pe toate domeniile posibile, Linked se mai specializeaza si in realizarea de sondaje. Pana la un anumit nivel, LinkedIn “gandeste” in locul utilizatorilor sai, care sunt tot timpul ocupati.

In peisajul social media dominat de Facebook, LinkedIn nu si-a permis sa stea degeaba si asa a creat departamentul de agregare a stirilor ca un pas logic pentru a-si deservi clientii, mai scrie MarketWatch. Doar ca la un moment dat va trebui sa se diferentieze de alti agregatori ca Google, Yahoo! sau AOL. “Ar trebui sa initieze redactarea de continut original – sau, preferabil, comentarii- pentru a-si da insasi o identitate unica si separata”, mai scrie Jon Friedman.
Ar putea face asta fie prin angajarea unor scriitori provocativi sau sa apeleze la baza sa de 150 de milioane utilizatori. “Ne asiguram ca adunam vocile de peste tot din lumea afacerilor pentru utilizatorii nostri”, a spus Roth. “Daca exista o discutie minunata sau un sondaj interesant are loc, vrem sa aducem asta in fata voastra”, a mai afirmat el. Miscarea va aduce pe viitor valoare pentru companie.

LinkedIn a raportat pe ultimul trimestru din 2011 un profit net de 6,9 milioane de dolari la venituri de 167,7 milioane de dolari, cu 107% peste cele din perioada similara a 2010. Compania are o capitalizare de 9,4 miliarde de dolari.

Sursa: Market Watch
Sursa foto: singlegrain.com

Etichete: , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Comentarii (1)

 

  1. […] a inceput in ultima vreme sa isi adauge un repertoriu media tot mai bogat. Sursa: All Things Digital Sursa foto: […]

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.