Yahoo! vrea sa cumpere Hulu

Scris de

Yahoo! iese din nou la pescuit: dupa ce tocmai a spart 1,1 miliarde de dolari pe achizitia reteaua de microblogging Tumblr, acum vizeaza o tinta mult mai mare: serviciul de streaming Hulu.

Informatia vine dupa ce achizitia site-ului video Dailymotion a cazut, pe masura ce executivul de la Paris a amenintat ca va bloca tranzactia.

Pe de o parte, o achizitie a Hulu ar aduce Yahoo! reclame mai bine platite, stiut fiind ca reclamele video sunt mai scumpe decat cele online, iar in acest fel Marissa Mayer lupta mai bine contra YouTube. Pe de alta parte, creste streamingul efectuat pe dispozitive mobile iar o afacere in domeniu ar pune Yahoo! cu un pas in viitor.
Deosebirea dintre YouTube si Hulu este ca prima are continut generat in principal de utilizatorii sai, pe cand Hulu licentiaza filme si seriale TV de la Hollywood si are drept principal competitor Netflix, dar si iTunes de la Apple si Amazon Prime Video.

Hulu a mai fost pus o data de vanzare, din cauza neintelegerilor dintre actionarii sai privind strategia: in timp ce Walt Disney vrea continuarea modelului de acces liber la continut si servirea de reclame, News Corp doreste un model de abonament platit. Celalalt actionar este Comcast – care a primit o cota dupa achizitia NBC, insa nu se poate implica activ in companie din cauza reglementarilor antitrust.

Yahoo! concureaza cu mai multe grupuri pentru preluarea Hulu: furnizorul de cablu TimeWarner, DirecTV, Guggenheim Digital Media si Peter Chermin, fost presedinte al News Corp.

In urma cu doi ani, chiar si Google era interesata de Hulu.

Si uite-asa o sa avem YaHulu…

Sursa: Reuters
Sursa foto: www.dailyfinance.com

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

EscapeReality Escape Rooms

Comentarii (1)

 

  1. […] de dolari, iar pentru motorul de cautare Overture a scos din buzunar 1,6 miliarde, in vreme ce Tumblr tocmai ce a costat 1,1 miliarde de dolari… Sursa: The Telegraph Sursa foto: Cult of […]

Lasa un comentariu

Va rugam sa comentati la subiect si sa nu ii jigniti pe ceilalti interlocutori. In caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Va multumim.